חברת פיליפס בשיתוף עם אלקטרה סחר, היבואנית והמשווקת של טלוויזיות פיליפס בישראל, עולה בקמפיין ראשון בישראל לטלוויזיות שטוחות בטכנולוגיית אמבילייט. קמפיין הפרסום כולל טלוויזיה, עיתונות ופעילות בנקודות המכירה, בהיקף השקעה של כ- 4 מיליון ₪. הקמפיין תחת הסיסמא: AMBILIGHT ON GAME ON הופק ע"י DDB העולמית, משרד הפרסום גלר נסיס ערך התאמה של הסרטון עבור הקהל הישראלי.
סרטון הטלוויזיה, אותו מקריין שדרן הספורט אלי ישראלי, נועד להמחיש את האווירה, הצבע, המראה והסאונד שמעניקה הטלוויזיה החדשנית של פיליפס בטכנולוגיית אמבילייט – טכנולוגיה המאפשרת לצבעי השידור "לפרוץ" אל מחוץ למסך ולהאיר את החדר, כך שהצופה זוכה לחוויית צפייה, כאילו הוא נמצא על המגרש ממש.
במקביל, פותחת פיליפס ואלקטרה סחר במבצע מכירות מיוחד לקראת המשחקים : כל הרוכש את אחד מדגמי הטלוויזיות השטוחות של פיליפס, LCD או פלסמה, בכל הגדלים, ישתתף בהגרלת כרטיס למשחק הגמר של פיפ"א, שייערך ביום 9.7.06 בברלין, כולל טיסה ואירוח מלא.
חברת פיליפס היא נותן החסות הבלעדי של משחקי גביע העולם בכדורגל בתחום מוצרי הצריכה האלקטרוניים, מוצרי תאורה ומערכות תאורה, מכשירי חשמל קטנים, מערכות זיהוי דיבור, מערכות הגברת קול ושבבי זיהוי בתקשורת רדיו לכרטיסי הכניסה למשחקים.