חברת רד בול תשקיע 4.5 מיליון שקלים במהלך שיווקי רחב היקף לאירוע התעופה הבינלאומי 'רד בול פלוגטאג'. המהלך יכלול פרסום בטלוויזיה, קולנוע, שילוט חוצות, עיתונות, אינטרנט, פעילות ותחרויות ברשתות החברתיות ומהלכי גרילה ייחודים בשטח. כמו כן, יערך מהלך רחב היקף ברשתות השיווק, הרשת ה – 4, חנויות נוחות וכן בנקודות מכירה פרטיות וברים ברחבי הארץ. המהלך כולל מבצעים, מאות תצוגות ייחודיות וסרטונים על גבי פלזמות. הקמפיין הינו באמצעות משרד הפרסום 'אברהם'.
בנוסף, במסגרת האירוע תתאפשר לקהל הצבעת אסמסים ייחודית, לחיזוק הקבוצה האהובה עליהם המשתתפת בתחרות
אירוע התעופה הבינלאומי הענק 'רד בול פלוגטאג', בשיתוף עם עיריית תל אביב, יתקיים בישראל בפעם השלישית ויכלול את מפגן האוויר המקורי והמטורף ביותר בעולם התעופה. התחרות תתקיים בתאריך 3.6.2011, באגם פארק גני יהושע, תל אביב. 34 צוותים מעופפים ימריאו מרמפת ענק בגובה 6 מטר ובאורך עשרות מטרים ויבצעו נחיתת חירום היישר אל תוך אגם גני יהושע לעיני עשרות אלפי צופים משולהבים.
אודות אירוע Red Bull Flugtag
תחרות התעופה רד בול פלוגטאג (בגרמנית "חג התעופה") היא תחרות כלי טיס מעופפים ללא כל כח מוטורי המניע אותם. תחרות הרד בול פלוגטאג הומצאה על ידי חברת רד בול והתקיימה לראשונה באוסטריה ב- 1991, מאז הגיעה לערים נוספות: לונדון, אוסטין, שיקגו, לוס אנג'לס, ניו יורק, סן פרנסיסקו, מיאמי, אנטוורפן, ברלין ועוד. השנה יערך בתל אביב הרד בול פלוגטאג ה – 101 בעולם.