חברת הרכש פנדה מדיה, בבעלות אשר דמבה ואלון סקר, זכתה במכרז תקציב פרסום החוצות של חברת בזק. החברה תרכז תחת קורת גג אחת את כל נושא פעילות החוצות של החברה. הפעילות תכלול רכש מדיה וכמובן תכנון תוך כדי שימוש בתוכנה שבבעלות פנדה מדיה, "signs plan", כלי ייחודי שפיתחה החברה למדידת רייטינג לשילוט חוצות, המהווה פריצת דרך בארץ.
אלון סקר – מנכ"ל "פנדה מדיה: "אנו שמחים על ההחלטה של חברת בזק לבחור בנו כנציגיה בתחום שילוט החוצות בישראל, בטוחני כי נעשה עבורם עבודה מקצועית, יעילה ואפקטיבית תוך שימוש בידע, במקצועיות ובניסיון שלנו בתחום החוצות בישראל. כל זאת עם שילוב התוכנה שבבעלותנו, "signs plan" תספק לחברת בזק מוצר סופי אפקטיבי ויעיל במיוחד, בסטנדרטים המקובלים בחו"ל".
"אנו מגיעים ממקום נקי, ללא אמוציות ו/או אינטרסים, תוך שיקול אסטרטגי של מינוף תחום החוצות כולו ויצירת פלטפורמה כמו במדינות המערביות, בהן התכנון והידע הוא חלק בלתי נפרד מכל קנייה מחד ומאידך שירות ומקצועיות שהמפרסם הסופי זכאי לה". מוסיף סקר.
"שילוט חוצות הינו מדיום חזק, אפקטיבי ורב עוצמה אשר בניגוד לערוצי פרסום אחרים, להם כלי מדידה וניתוח זמינים, תחום זה אינו מפוצח ובלתי ניתן לשליטה ולניהול ממשי. השילוב הנכון בין המקצועיות, הידע והניסיון של חברת פנדה מדיה והתוכנה שפתחה "signs plan" למדידת רייטינג ואפקטיביות, יביא את הקמפיינים לרמת אפקטיביות גבוהה וברמת דיוק מקסימאלית, עד קבלת ניתוח רייטינג לכל שלט ושלט וכמובן ציון לכל קמפיין".