פנינה פירסט, זוכת תחרות "2009 EXIT", תקבל הערב את פרס ראש הממשלה ליזמות

פנינה פירסט, מייסדת הסטארט- אפ Today Job אשר זכה בתחרות Exit 09 בפרס בשווי מליון ₪, תקבל הערב את פרס ראש הממשלה ליזמות. הסטארט אפ מאפשר למעסיקים למצוא עובדים זמינים באמצעות מערכת חכמה ששולחת מערכת חכמה ששולחת הודעות SMS לעובדים המתאימים, ולאחר שהם מאשרים את זמינותם לעבודה- הפרטים שלהם נשלחים חזרה למעסיק.



פנינה, בסך הכל בת 23, הגיעה מבית חרדי מהר נוף, מרקע של ביולוגיה וכימיה וכבר מגיל צעיר היה לה ברור שהיא תקים סטארט- אפ. במהלך לימודיה, הקימה אתר מעריצים, ואף ניהלה עסק קטן שהעסיק 20 עובדים. בתחרות Exit 09 נתקלה במהלך שוטטות אקראית באינטרנט, והחליטה שזה בדיוק בשבילה. "לקח לי מספר ימים להעלות את הסרטון, היו לי עם זה בעיות, אבל לא התייאשתי. ידעתי שאת התחרות הזו- אני לוקחת ובאמת בזכות התחרות הגעתי לאן שהגעתי".



מבין כל רעיונותיה, לגבי Today Job היה לה חוש מיוחד, היא התבשלה עם הרעיון מספר חודשים, והתחרות הגיעה בדיוק בזמן. היא נרשמה, ובסופו של דבר ניצחה. כיום החברה מצויה לקראת השקה בארה"ב, חתמה על עסקה עם חברת פרוקטר אנד גמבל ומכילה מעל ל- 16 אלף עובדים זמניים במערכת.



בימים אלה מתקיימת תחרות Exit 2010 בחסות אתר ynet, במסגרתה יזכה הסטארט אפ המנצח בהשקעה וחבילת תמיכה המגיעים יחד לפרס בשווי מליון ₪. התחרות מספקת לכל אחד את ההזדמנות להגשים את רעיון הסטארט-אפ שלו בהגשת רעיון מקורי בתחום האינטרנט או הסלולר כאשר לרשות שני הפינליסטים יועמד צוות הקמה, ייעוץ ופיתוח שיפעל למימוש המיזם. את הרעיונות יש לשלוח בימים אלה לאתר https://www.exit2010.com/



הרעיונות ייבחנו על ידי הקהל ופאנל שופטים מחברות מובילות בתעשייה הנותנות גם חסות לתחרות, ביניהם: חברת סרגטה, ynet, פרומרקט, משרד הפטנטים לוצאטו את לוצאטו, משרד עו"ד שביט בר-און גלאון צין נוב יגור ושות', מיקרוסופט, קסלמן וקסלמן, Interactive Maven, חממת thetime, Google, Newsgeek, Kaltura, Plimus, החברה להזזת הרים, Write it Right , תן ביס, TechAviv ועוד.



"אנו גאים שToday-Job, זוכת התחרות מהשנה שעברה הפכה בתוך שנה לחברה מצליחה ובימים אלו פונה לשוק הבינלאומי ומאמינים כי גם השנה נאתר את ההמצאה המבריקה הבאה." אומר בן הירש, שותף וממארגני התחרות. "כל אדם בעל רעיון צריך לנצל את ההזדמנות הזו ולהעלות אותו לאתר".

אולי יעניין אותך

יודי רקאנטי וסיגלית הורן גלפרין קרדיט משה נייס
מימין- גיל סמסונוב, סרן עומר באומן שחזר שנפצע במהלך המלחמה בעזה. בנו של יורם
16157pica6

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
צילום באדיבות טיקטוק ישראל (4)
מאיה רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר