הישג ישראלי בפסטיבל פרסי המדיה שנערך בקאן: פרוקטר אנד גמבל ישראל, חברת מדיהקום ישראל המובילה את אסטרטגיית המדיה של פרוקטר אנד גמבל בישראל, וחברת יחסי הציבור שטרן אריאלי סער, עלו לרשימת השורטליסט בקאן, עם קמפיינים עבור המותגים ג'ילט ופיירי.
הקמפיינים המובילים הם: קמפיין Baby Face של ג'ילט, קמפיין לדאודורנט ג'ילט- I Don’t roll on Shabbat במגזר החרדי (קמפיין גרילה תחת הקונספט "לכבד את השבת, לכבד את הבריות", וכלל פעילויות רבות סביב כניסת שבת), בהובלת משרד היח"צ שטרן אריאלי סער, וקמפיין PreWash2000 של המותג פיירי. שלושת הקמפיינים מובילים בקטגוריית " מצוינות בתובנות ואסטרטגיה תקשורתית " וחלקם מועמדים גם בקטגוריית ה FMCG .