פרוקטר אנד גמבל ישראל פיינליסטית בפסטיבל קאן

הישג ישראלי בפסטיבל פרסי המדיה שנערך בקאן: פרוקטר אנד גמבל ישראל, חברת מדיהקום ישראל המובילה את אסטרטגיית המדיה של פרוקטר אנד גמבל בישראל, וחברת יחסי הציבור שטרן אריאלי סער, עלו לרשימת השורטליסט בקאן, עם קמפיינים עבור המותגים ג'ילט ופיירי.



הקמפיינים המובילים הם: קמפיין Baby Face של ג'ילט, קמפיין לדאודורנט ג'ילט- I Don’t roll on Shabbat במגזר החרדי (קמפיין גרילה תחת הקונספט "לכבד את השבת, לכבד את הבריות", וכלל פעילויות רבות סביב כניסת שבת), בהובלת משרד היח"צ שטרן אריאלי סער, וקמפיין PreWash2000 של המותג פיירי. שלושת הקמפיינים מובילים בקטגוריית " מצוינות בתובנות ואסטרטגיה תקשורתית " וחלקם מועמדים גם בקטגוריית ה FMCG .

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)