פרסום אקספרט בקמפיין 60 שנה לסולגאר על גבי 1,000 שלטי חוצות

חברת הויטמינים הבינלאומית סולגאר יוצאת במסע פרסום על גבי שילוט חוצות: 1,000 שלטי חוצות מכל הסוגים. כל חברות שילוט החוצות הארציות נרתמו לקמפיין המציג את הבקבוקים המפורסמים של סולגאר.


הקמפיין – תחת הסיסמה "הכי ויטמין בעולם" – מציין 60 שנות פעילות של סולגאר ב-50 מדינות בעולם.



את הקמפיין הפיק משרד הפרסום אקספרט, מקבוצת באומן בר ריבנאי.


הקמפיין יכלול גם פרסום באינטרנט בהפקת X אינטראקטיב, במסגרתו יוכלו הגולשים לענות על 3 שאלות ולטוס על חשבון סולגאר לחופשה באחד מאתרי הספא המפנקים ביותר בעולם.



מטרת הקמפיין היא לציין את הצלחתה הגדולה של סולגאר בעולם ובישראל. הסיסמה "הכי ויטמין בעולם" מופיעה בקמפיין ב-6 שפות שונות: אנגלית, רוסית, ספרדית, צרפתית, עברית ו… סינית. (זה שילוט החוצות הראשון בישראל המופיע בסינית).



ד"ר אלכס מאור מנכ"ל סולגאר: "הסיבה שבחרנו בקמפיין תדמיתי, המדגיש את הבינלאומיות של סולגאר, היא שהמותג מכנס תחתיו למעלה ממאתיים מוצרים שונים, רובם מובילי קטגוריה. סולגאר הוא מותג הויטמינים המוביל בישראל והקמפיין נועד לחזק את מעמדו כמותג פרימיום בינלאומי, איכותי ומבוקש".



תקציב הקמפיין: 2,100,000 ₪.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)