פרסום הומאני: סטודנטים לפרסום ירתמו לצער בעלי חיים

אגודת צער בעלי חיים, הבצפר של חברות הפרסום ומותגי המזון לבעלי חיים בונזו ולה-קט משיקות תערוכה ייחודית בנושא נטישה, אימוץ ומניעת התעללות בבעלי חיים. בתערוכה הייחודית, כחלק מחינוך להומניות, אהבת חיות ואדם, יציגו טודנטים מקורס הקופירייטינג של הבצפר, מגוון רחב של כרזות בנושא נטישה, אימוץ ומניעת התעללות בבעלי חיים.



גדי ויטנר, מנכ"ל צער בעלי חיים אמר היום כי "כבר שמונים שנה נותנת אגודת צער בעלי חיים את הנשמה לבעלי חיים במצוקה, מטפלת במסירות, דואגת למצוא להם בית חם ומעניקה להם אושר וביטחון. לציון התאריך ולאות הוקרה, נרתמו תלמידי "הבצפר" של חברות הפרסום יחד עם בונזו ולה-קט ויצרו תערוכה למען החברים של כולנו. בתערוכה מוצגות כרזות שהכינו התלמידים, בנושא נטישה, אימוץ ומניעת התעללות בחיות. זאת, כחלק מחינוך להומניות, אהבת חיות ואדם. את העבודות בתערוכה ניתן יהיה לרכוש וכל ההכנסות קודש לצער בעל חיים".



עופר גולן, ממנהלי מסלול הקופירייטינג בבצפר של חברות הפרסום: "השנה, שנת ה-80 לאגודה, והחלטנו להתמקד בנושא חינוך לאהבת חיות, להומאניות, הקשבה, חמלה, לקיחת אחריות מתמשכת, באמצעות קשר עם בעלי חיים: כלבים, חתולים וחיות אחרות. הסטודנטים של הבצפר יציגו בתערוכה כ-20 עבודות בהן התייחסנו למסרים הבאים:


"מי שיודע לאהוב חיות – יודע לאהוב. באמצעות אהבת חיות אפשר ללמד


ילדים ובוגרים לאהוב".


"מי שמתעלל בחיות, כילד, יתעלל מאוחר יותר באנשים".


– "חברה נאורה נבחנת ביחס לחלש ממנה, לחסר אונים".


די להיות אנושי, הומאני, לא מספיק לדבר. צריך לעשות".



ענבר בן צבי, מנהלת שיווק בונזו ולה-קט: "מתוך האהבה שלנו לבעלי חיים ומתוך רצון עז ושותפות לדרך עם צער בעל חיים, בחרנו גם הפעם לתת חסות לאירוע".



פתיחת התערוכה ביום שישי 11.5.07 בשעה 15:00 במתחם אגודת צער בעלי חיים, ברחוב הרצל 159 ת"א. התערוכה תוצג בבית האגודה עד ל-17.05.07 ולאחר מכן תוצג באירוע – קקטוס הזהב – האוסקר של הפרסומות . לאחר מכן, תמשיך התערוכה לנדוד בין מוסדות שונים וגלריות ברחבי הארץ.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)