אוניברסיטת בן-גוריון שכרה את שירותי משרד הפרסום קואטרו (quatro) מקבוצת אדלר-חומסקי & grey לקמפיין הפרסום של המוסד האקדמי לשנת הלימודים תש"ע.
הקמפיין נועד לגייס סטודנטים לכל התארים בכל הקמפוסים של האוניברסיטה-בבאר שבע, בשדה בוקר ובאילת, לרבות תכנית MBA למצטיינים. הקמפיין יכלול פרסום באינטרנט, בעיתונות, בתחנות הרכבת ועוד.
משרד הפרסום קואטרו, המנוהל על ידי גדעון יניב, מחזיק תקציבי פרסום רבים במגוון תחומים.
הקמפיין הינו המשך לקמפיין האוניברסיטה בשנתיים האחרונות, שנוהל תחת הסיסמה "אוניברסיטת בן-גוריון בנגב – בחירה מצוינת", ובמסגרת הקמפיין לשנת הלימודים תש"ע יבוסס ערך הרלוונטיות של הלימודים באוניברסיטת בן-גוריון וגיבוש הזהות הייחודית של בוגרי האוניברסיטה – "אוניברסיטת בן-גוריון בנגב – תמיד תהיו רלוונטיים". זאת, מתוך בחינה וזיהוי של ייחוד האוניברסיטה כמוסד מחקר מתקדם, צעיר, פלורליסטי ודינאמי.