פרסומת "השמפניה" של תלמידי "הבצפר" זכתה בתחרות מול בית ספר לפרסום הצרפתי ISCOM

פרסומת "השמפניה" של סטודנטים מ"הבצפר" היא הזוכה הגדולה בתחרות לקידום הפרסום והתרבות הישראלית שהתקיימה במסגרת פסטיבל קאן בין סטודנטים של "הבצפר" לסטודנטים של בית ספר לפרסום הצרפתי ISCOM . הסטודנטים משני בתי הספר קיבלו בריף להכנת סרטון פרסום ויראלי. על הפרויקט עבדו מספר מסלולים: מסלול הפלנינג לתובנות בריף, מסלול הקופי לכתיבת תסריטים ומסלול ההפקה בשיתוף במאים מצטיינים מהחוג לקולנוע של אונ' ת"א והזוכים המאושרים הם סטודנטים של "הבצפר" אשר הפיקו את סרטון "השמפנייה".



את הסרט הזוכה ביימה דפי פרבמן צילם דורון פרחי, הפיקו שני דדון, יוליה בולטוב, אסף בן דוד, סהר וייזל, ג'ני לכובסקי הפוסט נעשה בגרביטי ובג'י סי אס . כל הסרטים קיבלו ליווי מקצועי של ורד בטש ושירי בכר.



חמישה סרטים התחרו על הפרס כספי של 3000 יורו. מתוכם נבחרו שלושה ע"י שישה אנשי קריאטיב בכירים. שלושת הסרטים הפיינליסטים מ"הבצפר" ומבית הספר הצרפתי הגיעו לשלב הגמר, נשפטו ע"י צוות פרסומאים צרפתים ואנשי משרד התיירות ובתאריך ה- 11 לחודש אוקטובר 5 תלמידים של הבצפר הוזמנו לפאריס לקבלת הפרס בטקס מכובד ומפואר.



ורד בטש מנהלת הבצפר – " זאת גאווה גדולה, המשימה השנה הייתה הזדמנות יוצאת דופן לחשיפה אמיתית של כישרונות תחת עבודה מאומצת ומאתגרת. כל אחד מהסרטים שהצגנו בפני צוות השופטים היו תוצר סופי של שיתוף פעולה מלא מרשים עם במאים מוכשרים מהחוג לקולנוע של אונ' ת"א, צלמים, עורכים, שחקנים, מאפרים, תאורנים, חברים שהפכו ויצרו את ההתמודדות בתחרות החשובה והיוקרתית לגאווה ישראלית אמיתית ועל כך אנו שמחים. הזכייה של סרטון "השמפניה " היא זכייה של כולנו ".

אולי יעניין אותך

 רקאנטי וסיגלית הורן גלפרין קרדיט משה נייס
- גיל סמסונוב, סרן עומר באומן שחזר שנפצע במהלך המלחמה בעזה. בנו של יורם
16157pica6

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר