פרס החדשנות הוענק ל- DIBOOR עבור קמפיין מבוסס טכנולוגיית AI

בתמונה מימין: סיגלית הורן גלפין משנה למנכ"לית איגוד השיווק, עינת פורטוגלי מנכ"לית בר-טן, צוות משרד הפרסום DIBOR, האחרונה משמאל תלמה בירו מנכ"לית איגוד השיווק.


איגוד השיווק הישראלי העניק הבוקר את פרס החדשנות למשרד הפרסום DIBOOR בבעלותם של דנה קול ואייל גיא ולשירן מולדובסקי סומך מחברת D-ID, על קמפיין שיזמו ויצרו להעלאת המודעות לטיפול ומאבק באלימות כלפי נשים. הפרס ניתן על השימוש המהפכני בטכנולגיית בינה מלאכותית IA המאפשרת ביצוע שחזורי פנים מדוייקים בתכני וידאו ואנימציה וייצור מראות הנראים אמיתיים.

באמצעות הטכנולוגיה, הצליחה DIBOOR "להחזיר לחיים" חמש נשים שנרצחו בידי בני זוגן, הקוראות לנשים הסובלות מאלימות, לפנות לייעוץ וסיוע כדי להשתחרר מזוגיות אלימה ולהיפרד באופן בטוח, למניעת הרצח הבא.

"הקשיבי בקולי"פרי יוזמתן של דנה קול, מייסדת ומנכ"לית משרד הפרסום DIBOOR ויזמת הטק החברתית שירן מולדובסקי-סומך, היום סמנכ"לית אימפקט בחברת הטכנולוגיה D-ID – הושק ביום הבינלאומי למאבק באלימות כלפי נשים בחודש נובמבר 2021 וזכה לתהודה רחבה עם למעלה מעשר מיליון חשיפות אורגניות ברשת.

לקמפיין נרתמו שחקניות אמיתיות אשר צולמו ודיבבו את סיפוריהן של הנשים הנרצחות, כשהן קוראות לנשים לא להתעלם מסימני האזהרה.

צילומי הוידאו ותנועות השפתיים של השחקניות הולבשו על תמונותיהן של הנשים שנרצחו, בשיתוף ובהסכמת משפחותיהן. בין השחקניות: אוויל הגואל, מלי לוי, הילה סעדה, רות אסרסאי ולונא מנסור.
הנשים שנרצחו ושסיפורן מופיע בקמפיין: מיכל סלה ז"ל, שגית עוזרי ז"ל, אסתר אהרונוביץ ז"ל, מרין חאג' יחיא ז"ל, אסתר ברהני ז"ל.

משרד הפרסום DIBOOR נודע בזכות מהלכי הפרסום יוצאי הדופן והחדשניים שלו.

לקמפיין שלו הצטרפו; מרכז השלטון המקומי, ופייסבוק ישראל (META) ושותפים נוספים מהמגזר השלישי ביניהם פורום מיכל סלה, ארגון משפחות נרצחים ונרצחות, נעמת, אד'אר (- פורום אנשי ונשות מקצוע למאבק בפשעי רצח נשים) וכן חברות מהמגזר העסקי ביניהן חברות הייטק מובילות כגון Natural intelligence, Outbrain, Hailo, Cognate, Tailor Brands, WaterGen, PubPlus and more.

דנה קול, מייסדת ומנכ"לית DIBOOR":"אני פה כי מישהו היה צריך לשמש פה לכל אלו שלא נמצאות איתנו יותר, וזו זכות גדולה להשמיע את קולן של נשים שנרצחו בידי בני זוגן. כל אישה שתזהה את עצמה בסיפורן כבר נמצאת צעד אחד קרוב יותר לזוגיות אחרת, בטוחה יותר. כל שנה נרצחות 22 נשים ועוד רבות מאד שנמצאות במעגל האלימות. ברמה האישית זה היה מסע מטלטל עבורי. הוא גרם לי להזכר למה יצאתי למסע הגדול הזה. באנו לעשות חדשנות בפרסום, כי אנחנו חושבים שרק ככה אפשר לעשות קמפיינים אפקטיביים. אני גאה שהצלחנו לשלב בין טכנולוגיה חדשנית ומטרה חברתית וליצור אימפקט חשוב כל כך- מאז עליית הקמפיין אנו מדווחים ע"י העמותות העוסקות בטיפול באלימות במשפחה על עלייה של עשרות אחוזים בפנייה למוקדי הסיוע. אנו מודים לאיגוד השיווק על הבחירה בנו ועל ההכרה בחשיבות הקמפיין, לעובדי דיבור ולשירן מלמדובסקי סומך, מנהלת מחלקת האימפקט ב DI D שבאה אלינו עם החיבור הזה וחברת הטכנולוגיה DI D שהפיחו חיים בכל אחת מהנשים הללו".

מנכ"לית איגוד השיווק, תלמה בירופתחה את הכנס וציינה בדבריה כי הגיעה העת לנפץ כמה מיתוסים הקשורים בחדשנות. כך למשל, בניגוד לתפיסה הרווחת, חדשנות היא לא רק מנת חלקם של הגאונים הקריאטיבים שנולדו חדשנים, והיא לא חייבת תמיד להביא אתה פריצות דרך משנות חיים".



אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר