פתרון חדש המאפשר שיתוף תכנים ע"י הגולשים תמורת תשלום

חברת adMingle, המספקת פלטפורמת פרסום דיגיטלית גלובלית לקידום מותגים וחברות באמצעות מקדמים ברשתות החברתיות, משיקה לראשונה תוסף (Plug-in) מיוחד המאפשר לבעלי אתרים לקדם תכנים ומבצעים שונים באמצעות הגולשים המבוסס על שיווק 'מפה לאוזן'.


מדובר במודל מהפכני לקידום תכנים – מבצעים מסחריים, חנויות מסחר ועמודי תוכן שונים – באמצעותו אתרים יכולים להגדיל משמעותית את החשיפה דרך הגולשים המשתפים את חבריהם בחוויות שלהם בצורה מהנה וחווייתית ברשתות החברתיות. באמצעות התוסף, הנקרא adMingleButton, הגולשים משמשים למעשה כמקדמים (publishers) של התוכן ותמורת השיתוף של חבריהם ברשתות החברתיות הם מקבלים תשלום עבור כל הקלקה. השירות מבוסס על כל הרשתות החברתיות- פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ואף בווטסאפ.


דוד אדי, מנכ"ל adMingle ישראל, אמר: "מחקרים מצביעים על כך ששיטת השיווק מפה לאוזן היא האפקטיבית ביותר ולקוחות יעדיפו לרכוש מוצר מסוים או לקרוא כתבה לאחר שקיבלו המלצה על כך מחבר או בן משפחה. התוסף החדש מאפשר לבעלי אתרים להפוך את הגולשים באתר למעין ,מקדמי מכירות' פוטנציאליים בעלי עוצמה המשתפים את חבריהם במידה החברתית בחוויית המוצר ו/או התוכן ולקבל על כך תמורה כספית, כך שהאתר מרוויח גולשים חדשים מונחי מטרה ועניין והגולש עצמו מקבל הטבות ובעצם שומר על נאמנות לאתר ".

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)