"ציבלין תקשורת צעירים", משרד הפרסום לילדים, לנוער ולמשפחה חתם על הסכם שיתוף פעולה עם קבוצת אדלר חומסקי, במסגרתו ישמשו "ציבלין" כזרוע הצעירים של הקבוצה. ל"אדלר חומסקי" אופציה לרכוש 50% מ"ציבלין" ב-18 חודשים הקרובים.
"ציבלין תקשורת צעירים" נוסדה לפני שבע שנים על ידי אורן ציבלין, מנכ"ל החברה, וחתומה על שורה ארוכה של הצלחות בתחומי הילדים, המשפחה והנוער. המשרד מתמקד בבידור משפחתי, מוצרי צריכה, תרבות ותקשורת ומתמחה בפיצוח קריאייטיבי לפרסום צעירים, פועל מעל ומתחת לקו, מעסיק 21 אנשי צוות קבועים, עשרות פרילאנסרים, ומקיים מחקר שוטף בקרב לקוחותיו הצעירים. קהל הצעירים אליו פונה המשרד כולל כשני מליון צעירים עד גיל 17, המהווים 30% מתושבי מדינת ישראל.
בין לקוחות המשרד הבולטים: גלובוס גרופ (המשרד חתום על שוברי הקופות הגדולים של השנים האחרונות לקהל היעד: שרק, צ'רלי בממלכת השוקולד, וואלאס וגרומיט, מעבר ליער, הארי פוטר, נני מקפי, יצאת כריש ועוד עשרות שוברי קופות); בזק, סידס (סניקרס, מרס, היט, טובלרון, פז, מהמדינות היחידות בעולם שהפיקו פרסומות מקור למותגים הבינלאומיים), קלסיקלטת (פעילות מקומית ובינלאומית), סקאל (מותגי האופנה הבינלאומיים לילדים ושת החנויות, ביניהם טימברלנד קיד'ס, ניין ווסט גירל'ז), בנק הפועלים (תקרא תצליח), אלעל (פעילות הילדים), פיקוד העורף (הסברה לילדים), רשת מלונות "שרתון"; קרן קיימת לישראל; אסם (מלוחים) ועוד.
"ציבלין תקשורת צעירים" ניהל מחזור של 22 מליון שקל בשנת 2007. המחזור צפוי לעלות משמעותית כתוצאה משיתוף הפעולה עם אדלר חומסקי ב-2008. במדדי יפעת היקפי החברה ב-2007 הם 5 מליון דולר, אך לפי "ציבלין" הנתון מיפעת אינו משקף את המציאות, כיוון שהוא מתעלם בהגדרה מהמדיה לילדים בישראל, ואינו מכליל עיתוני ילדים, אינטרנט, תוכן שיווקי וערוצי ילדים בהיקפי הפרסום. הפעילות שאינה נכללת היא ציר מרכזי בפעילות "ציבלין".