קבוצת שלמה Sixt יוצאת בקמפיין חסויות למשחקי המונדיאל בהיקף של כ- 1.5 מיליון ₪. קבוצת שלמה Sixt הכוללת את שלמה Sixt השכרת רכב, ניו קופל Sixt וניו קופל מכירת רכב, תשדר חסויות במסגרת 5 משחקים של המונדיאל בשידורי הזכיינית קשת בערוץ 2. בנוסף, החסויות ישודרו במסגרת יומני המונדיאל שיופיעו 3 פעמים ביום לאורך ימי השידור של קשת.
קמפיין החסויות, אשר הופק באמצעות משרד הפרסום GPS, יכלול קטעי פספוסים וקטעים בלתי נשכחים ממשחקי כדורגל, אשר מותאמים לשפה של קבוצת שלמה Sixt.
לדברי אייל גור, סמנכ"ל השיווק של ניו קופל, "מצאנו כי משחקי המונדיאל מהווים הזדמנות מצוינת לביטוי המצוינות והמובילות של קבוצת שלמה Sixt. צופי המונדיאל מהווים את קהל היעד שלנו ועל כן בחרנו להעלות את קמפיין החסויות במשחקי המונדיאל ולהציג את היתרונות הרבים שיש לקבוצת שלמה Sixt להציע ללקוחותיה".