קידום אתר וורדפרס מצליח לעסקים

קידום אתר וורדפרס מצליח מתחיל בחברת אחסון מקצועית

אם אתר האינטרנט שלכם חשוב לכם, וודאי השקעתם הרבה זמן, מחשבה וכסף בבניה שלו והרבה אנשים מכנים את האתר שלהם ״הבייבי שלהם״. בחירת חברת האחסון שתארח את האתר הינה צעד משמעותי אשר ישפיע על ביצועי האתר, הזמן שתצטרכו להשקיע בתחזוקת האתר ויותר מכל הקידום שלו בגוגל. במאמר זה צוות התמיכה של וובגייט, חברה עם וותק של שלושה עשורים בשירותי אירוח אתרים ובפרט אחסון וורדפרס נביא את הדגשים שחשובים לאחסון אתרי וורדפרס מצליחים.

אז בואו נתחיל עם היסודות – וורדפרס זו מערכת מבוססת קוד פתוח, כתובה בשפת PHP, עושה שימוש במסד נתונים MySQL והכי נח לה לשבת על שרתי לינוקס. חברת האחסון שתבחרו חייבת להיות בעלת נסיון וידע מקיף בשרתי לינוקס ולספק מערכות ייעודיות לתחום ההוסטינג תוך דגש על הפרדה בין לקוחות, מהירות גלישה לאתרים, אבטחת מידע ותאימות מירבית לאתרי וורדפרס. אחת ממערכות ההפעלה הטובות ביותר כיום שמתאימה במיוחד לתחום האחסון השיתופי היא CloudLinux. זו מערכת הפעלה מסחרית אשר פותחה במיוחד לתחום אחסון האתרים ועושה שימוש במספר מודולים ברמת הקרנל להפרדה בין לקוחות (JailShell(, הקצאת משאבים לכל לקוח כולל כח עיבוד – CPU, זכרון ומספר פרוססים בו זמנית. באמצעות מערכת חישוב משאבים זו מערכת ההפעלה מוודאת שאתר סורר או פרוץ לא יכול להשתמש בכל משאבי השרת ובכל לגרון לאיטיות האתרים האחרים ואף לקריסתו.

האומנות של יצירת שרת לינוקס מהיר לאתרי וורדפרס – לייצר שרת מהיר כולל שירותי אבטחה מתקדמים ותמיכה במבחר שפות תכנות זו ממש אומנות. חברות אחסון אתרים רציניות מפעילות שרתים ייעודיים לאתרי וורדפרס תוך טיוב כל שרשרת אספקת השירות למהירות מקסימאלית. זה מתחיל מהרשת, דרך פיירוולים, שרתי DNS Resolving וממשיך בתוכנות שרת כגון Litespeed Web Server אשר מספק מהירות מדהימה לאתרים מבוססי PHP, מנגנוני אבטחה עם דגש על וורדפרס כגון Imunify360 ו-mod_security. לבסוף, שרת מותאם לוורדפרס יכלול מערכות Caching משולבות, כמו LS_Cache של לייטספיד ומערכות כגון Redis המותאמות גם כן לעבודה מול שרת ה-Web תוך הגשת מדיה סטטית בצורה אופטימאלית ו-Caching חכם של עמודי PHP.

גיבויים, תמיכה וצוות טכני שמכיר וורדפרס – הרבה מהפניות שלנו לתמיכה מתחילות ב-״יש לי דף לבן בקום האתר שלי״ או יש לי שגיאה 500. מנהלי אתרים לא תמיד מכירים את מערכות האחסון ותמיכה מהירה ויעילה חוסכת זמן השבתה מיותר ועוזרת לפתור בעיות קריטיות במהרה. חברות אחסון מתקדמות לרוב יגבו את האתרים לשתי מערכות שונות ויאפשרו שחזור מתוך ממשק הניהול וכן עזרה עם שיקום אתרים לאחר פריצה או פגיעה אחרת.

ממשקי ניהול להקמה ותחזוקה יעילה של אתרי וורדפרס – גם כאן, חברות אחסון טובות מספקות מערכות לניהול אתרי וורדפרס כדוגמת WordPress Toolkit או Softaculous, שתיהן נגישות מתוך מערכת ניהול האחסון cPanel ומאפשרות להקים תוך דקה אתר וורדפרס חדש, לעדכן אותו על בסיס קבוע, לגבות ולשחזר אותו, לייצר סביבת Staging לבדיקות QA ולטפל בתוספים ותבניות. ההתקנות האיכותיות וההקשחות שמבוצעות על ידי מערכות אלו לרוב איכותיות יותר מהתקנות ידניות ומטפלות בעשרות משתנים והגדרות המבטיחות אתר מהיר ומוגן לאורך זמן. על ידי סימון עדכון אוטומטי (ובניה נכונה של האתר ללא הפרעה לעדכונים או מהם) תוכלו לקבל פתרון איכותי עם מינימום התערבות ותחזוקה.

לסיכום, אם הקידום של אתר הוורדפרס שלכם חשוב לכם, אתם רוצים לאחסן את האתר שלכם בחברה איכותית, וותיקה ומקצועית. חברת Webgate.co.il הוקמה בשנת 1996 ומספקת שירותי אירוח מנוהל לאתרי וורדפרס ממש מהימים הראשונים, תוך התמקצעות ויצירת ערך מוסף ללקוחותיה בארץ ובעולם.

אולי יעניין אותך

resized_pexels-photo-270637 (2)
news1
digital-marketing-gc52600287_12801
soni-gertel1
student-849826_12801

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר