קידום יחסי: אלברט איינשטיין יוביל קמפיין גיוס כספים

אגודת הידידים הקנדית של האוניברסיטה העברית הכריזה על תחרות בינלאומית לעיצוב דמותו המצוירת העכשווית והיצירתית של אחד המוחות הגדולים בהיסטוריה: אלברט איינשטיין. הדמות החדשה תוביל קמפיין גיוס כספים למכון למחקר רפואי ישראל-קנדה (IMRIC) שבאוניברסיטה העברית בירושלים.


אם תמיד דמיינתם את אלברט איינשטיין כסבא שובב וספורטיבי, מדען מטורף או חוקר מעבדה עם חלוק לבן – זו ההזדמנות שלכם להפתיע. אל התחרות הייחודית לבחירת הדמות הוירטואלית הצבעונית והחדשנית מוזמנים לגשת מעצבים מכל רחבי העולם. הזוכה בתחרות יזכה לא רק לראות את פרי עטו בקמפיין עולמי מסביב לגלובוס, אלא גם יקבל פרס בסך 1500 דולר קנדי. סגנו יקבל 750 דולר, והמקום השלישי בתחרות יקבל 250 דולר.


הדמות הזוכה תייצג את איינשטיין בקמפיין גיוס כספים אינטרנטי ל- IMRIC במירוץ מרתון וירטואלי שיחל בנובמבר הקרוב, אותו יוזמת אגודת הידידים הקנדית של האוניברסיטה העברית. הכסף שייאסף במירוץ הוירטואלי ישמש למימון מחקרים רפואיים משותפים לחוקרים מישראל וקנדה במכון למחקר רפואי ישראל-קנדה (IMRIC) אשר הוקם לפני כשנתיים, והפך לסמל של שיתוף פעולה מדעי ורפואי בין קנדה לישראל.


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)