'קליה וניש' יוצאת במהלך שיווקי למינוף המובילות הבינלאומית של המותג כמסיר הכתמים הנמכר ביותר בעולם.
המהלך שייתמך בקמפיין טלוויזיה רחב היקף ותקשור בנקודות המכירה, ילווה באייקון של גלובוס ורוד עם לוגו המותג המוקף בסלוגן המלווה את המהלך: "קליה-וניש מסיר הכתמים המוביל בעולם"
VANISH הינו המותג המוביל בעולם בתחום הסרת הכתמים, עם נתח שוק של 27.5% בקטגוריית מסירי הכתמים בעולם (על פי דוח נילסן אנגליה אוגוסט 2008) ונתח שוק כספי של 58.5% בישראל (דוח סטורנקסט, שנתי מצטבר נובמבר 2008).
מסיר הכתמים VANISH נמכר ביותר ב- 160 מדינות בעולם והינו המוביל בנתח השוק בלמעלה מ- 50 מדינות ביניהן: אנגליה, ארה"ב, גרמניה, ארגנטינה, סין, מקסיקו, אוסטרליה, קנדה, איטליה ועוד.
ברמה המוצרית המהלך יבוא לידי ביטוי בהגדלת מגוון מוצרי VANISH על המדף ובכללם השקת אריזה חדשה של קליה נוזל בגודל חדש של 2 ליטר במחיר מומלץ לצרכן של 25.99 ₪.
הגודל החדש מאפשר לצרכנים ליהנות מהמוצרים המצוינים של "VANISH קליה" גם באריזות קטנות יותר.
גיורית כרמי, מנהלת תחום כביסה בחברת "רקיט בנקיזר": "מיליוני נשים ביותר מ- 160 מדינות ברחבי העולם בוחרות יום יום לנצח את הכתמים עם מוצרי Vanish ומעדיפות אותם על פני המתחרים. מטרת המהלך התקשורתי הנה למנף את ערך המובילות הבינלאומית של המותג 'קליה וניש' בעיני הצרכנית הישראלית, שאינה תמיד מודעת לכך שמוצרי קליה-וניש בהם היא משתמשת הינם מבית היוצר של מותג בינלאומי מוביל"