קמפיין חדש לחברת מטרנה היקף כספי של כ- 3 מליון שקל

חברת מעבדות מטרנה, עולה בקמפיין טלוויזיה חדש תחת הסלוגן: "מטרנה. הכי קרוב לאמא". הקמפיין, מבית היוצר של משרד הפרסום JWT יעלה בטלוויזיה, בעיתונות, ברדיו ובאינטרנט. כמו כן, תיעשה פעילות קד"מ באמצעות דיוור ישיר ללקוחות. ההיקף הכספי של מסע הפרסום כ-3 מליון שקל.



לדברי גלי ניר, מנהלת השיווק של מטרנה: מטרתו של הקמפיין החדש להמשיך ולהציג את המסר המרכזי של החברה כיצרנית תחליפי החלב הדומים ביותר בהרכבם לחלב אם וזה בזכות הנוסחה המשולשת המכילה רכיבים ייחודיים שבחלב אם תורמים להתפתחות הפיזית והקוגנטיבית, חיסוניות ועיכול. מסר זה מועבר באמצעות אם ותינוקה הרך, שזה עתה נולד, והקשר הראשוני האינטימי הנרקם ביניהם בעת ההנקה.



סיפור הקמפיין:


קמפיין מטרנה "הכי קרוב לאמא", באורך של 33 שניות , מציג אמא השוכבת חדר לידה דקות מעטות לאחר הלידה ומקבלת את תינוקה הרך מהאחות המיילדת. הסרט מציג את מערכת היחסים הראשונית בין האם לתינוקה: החיוך הראשון, המילים הראשונות, הדמעה הראשונה, ההנקה הראשונה. לאחר ההנקה, נשמעת קריינות:

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)