קמפיין חדש ולא שגרתי של שפ"מ מדיה, עלה בסוף השבוע האחרון לאוויר. במרכז הקמפיין עומד הסקסולוג והמטפל הזוגי ד"ר דניאל דריי המסייע ב"חרדת הביצוע" של המפרסמים. מטרת הקמפיין היא לעודד את ציבור המפרסמים ובעלי העסקים לנצל באופן האפקטיבי ביותר את יתרת הפרסום שלהם לשנת 2012. במסגרת הקמפיין מוצע למפרסמים חבילת פרסום חדשה ואטרקטיבית של שפ"מ לקראת סוף השנה העסקית.
במהלך התשדיר פונה ד"ר דריי למאזינים הסובלים מ"חרדת ביצוע" ומציע להם פתרון לבעיה: "לכל אלה שסובלים מחרדת ביצועים, אני אומר לא להתבייש ובטח לא להתייאש. יש תרופה" כשהתשדיר נחתם ב- "סובל מחרדת ביצועים? שפ"מ מציגה חבילת ביצועים לסוף שנה. חבילת רדיו חזקה ואפקטיבית לשיפור מיידי של התוצאות העסקיות". על פי נתוני שפ"מ, בתקופה זו של השנה, רבים מהמפרסמים חוששים להשקיע בפרסום ומעדיפים להעביר את יתרת התקציב לשנת הכספים הבאה. שפ"מ מציעה למפרסמים לשנות את הגישה, לעשות שימוש ברדיו – מדיה מוכחת לתגובה מיידית, ובכך לשפר את ביצועיהם העסקיים.
חבילת הביצועים של שפ"מ כוללת: בליץ תשדירים – בכל שעה 2 תשדירים באורך כולל של 40 שניות עם חזרה גבוהה ביותר לאורך כל שעות היום; בכל יום 24 תשדירים, 20 שניות, מתוכן 16 בשעות הפריים.