קמפיין חוצות לגיוס עובדים של JFrog

חברת JFrog המתמחה באוטומציה לעדכוני תוכנה החברה אשר טבעה את המונח Liquid Software, עדכוני תוכנה ה"זורמים" בצורה שוטפת, עולה בקמפיין עם מעל ל- 200 שלטי חוצות במרכז הארץ, תחת הסלוגן " Imagine there's no version". מדובר בקמפיין נרחב בממדיו לחברת תוכנה, שבו מצליחה החברה לפנות באופן אישי וממוקד לקהל היעד במרחב הציבורי ולא רק במרחב הרשת בו אנו רגילים בד"כ לראות מסרים מסוג זה.



תזמון הקמפיין אינו מקרי. החברה מכריזה היום בפתח הרבעון האחרון לשנה זו על סבב גיוס עובדים חסר תקדים של כ-200 עובדים חדשים בחודשים הקרובים, עליה משמעותית בכח האדם של החברה בישראל למטרת מינוף המשך הצמיחה של החברה



בנוסף, ג׳יפרוג מציגה לכל העובדים הנוכחיים והעתידיים קונספט עבודה חדש של FLOW – בו מתאפשר לעובדים חופש בחירה של מיקום המשרד בו יעבדו – בין אם בפולג או במשרד חדש שהקמתו תושלם בתקופה הקרובה בתל אביב.




אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)