קמפיין חנוכה לדירות: קבוצת חנן מור מעלה קמפיין באמצעות מקאן אריקסון בתקציב של רבע מיליון ש"ח

קבוצת חנן מור מעלה קמפיין באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון תחת הסיסמא "רק 8 דירות בשמונה ימים". הקמפיין יעלה בחג החנוכה באתרי אינטרנט, בעיתונות המודפסת, שלטי חוצות, דיוור ישיר וברדיו. התקציב המוערך: רבע מיליון שקל.



בהפנינג המכירות שיערך בחג החנוכה הוקצו 8 דירות האחרונות בשלב הקיים לפני פתיחת השלב החדש ולהן יוענקו תנאים והטבות מיוחדים שלא יחזרו. בין ההטבות המוצעות במבצע: תשלום שכר דירה לשנה או החזר משכנתא לשנה או ריהוט לבית ותנאי תשלום של 20% בחוזה והשאר לשלם מתי שרוצים ללא ריבית או הצמדה עד למועד האיכלוס.



לדברי דני דניאל, סמנכ"ל השיווק של קבוצת חנן מור: "הקמפיין הנוכחי הנו חלק מתוכנית השיווק השנתית ומטרתו לשמור על קצב המכירות הגבוה של הפרוייקט גם בתקופה זו. ההטבות שבחרנו נועדו לספק את צרכי הלקוחות האופייניים לתקופה. להערכתנו, כיום מוצעות ההזדמנויות לרכישת דירה, מאחר וקיים מחסור בהיצע הקרקעות במרכז הארץ והביקוש לדירות גדל, עם שוך סערת המשבר העולמי, ישתחרר הפקק הביקושי והמחירים עשויים לעלות".

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)