קבוצת חנן מור מעלה קמפיין באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון תחת הסיסמא "רק 8 דירות בשמונה ימים". הקמפיין יעלה בחג החנוכה באתרי אינטרנט, בעיתונות המודפסת, שלטי חוצות, דיוור ישיר וברדיו. התקציב המוערך: רבע מיליון שקל.
בהפנינג המכירות שיערך בחג החנוכה הוקצו 8 דירות האחרונות בשלב הקיים לפני פתיחת השלב החדש ולהן יוענקו תנאים והטבות מיוחדים שלא יחזרו. בין ההטבות המוצעות במבצע: תשלום שכר דירה לשנה או החזר משכנתא לשנה או ריהוט לבית ותנאי תשלום של 20% בחוזה והשאר לשלם מתי שרוצים ללא ריבית או הצמדה עד למועד האיכלוס.
לדברי דני דניאל, סמנכ"ל השיווק של קבוצת חנן מור: "הקמפיין הנוכחי הנו חלק מתוכנית השיווק השנתית ומטרתו לשמור על קצב המכירות הגבוה של הפרוייקט גם בתקופה זו. ההטבות שבחרנו נועדו לספק את צרכי הלקוחות האופייניים לתקופה. להערכתנו, כיום מוצעות ההזדמנויות לרכישת דירה, מאחר וקיים מחסור בהיצע הקרקעות במרכז הארץ והביקוש לדירות גדל, עם שוך סערת המשבר העולמי, ישתחרר הפקק הביקושי והמחירים עשויים לעלות".