קמפיין פרינט של שמעוני פינקלשטין draftfcb, לעמותת "אוויר נקי", נבחר להופיע באתר הקריאייטיב היוקרתי בעולם, creativity(ad critic). הקמפיין נבחר ל-"בחירת היום" והופיע לצד עבודות של המשרדים הגדולים בעולם. מדובר בהישג מרשים ומשמעותי מכוון שזאת הפעם הראשונה שעבודה ישראלית נבחרת להופיע במגזין הנחשב.
יח' הרעיונות של שמעוני פינקלשטין, draftfcb בריבוע, אשר זכתה להכרה בינלאומית בפסטיבל קאן האחרון, אחראית לקמפיין שמעלה את המודעות לנזקי העישון הפאסיבי ומזכיר למעשן שהקורבנות העיקריים הם למעשה האנשים שקרובים לו ביותר.
עמותת אוויר נקי עוסקת במיגור העישון הכפוי. הקמפיין המדובר, עולה לרגל כניסתו לתוקף של תיקון החוק למניעת העישון במקומות ציבוריים. תיקון החוק, שיכנס לתוקף ב-7.11, מגדיר את חובת הפיקוח והאכיפה של בעלי העסקים.
קרדיטים:
סמנ"כל קריאייטיב: קובי ברקי
קריאייטיב: רועי סבן, נתן פרייפלד