קמפיין קיץ למותג האופנה MAM'Z

מותג האופנה הישראלי לצעירים וצעירות MAM'Z (מאמ'ז) עולה בקמפיין פרסומי לקולקציית קיץ 2006 של המותג בהשקעה כוללת של כ-1.5 מיליון ₪. את הקמפיין מוביל כוכב ה-MTV הישראלי, ג'ייסון דנינו-הולט בן ה-19, שיקבל 40,000$ עבור שירותיו. הקמפיין יכלול פוסטר מדיה בתחנות אוטובוסים, פוסטרים בנקודות המכירה, מודעות בעיתונות הארצית, קטלוג גלויות ויחסי ציבור.



תכניתו של דנינו-הולט "Switched on" המשודרת בתחנות MTV ברחבי אירופה תעלה לעונתה השניה ב-30.4.06, ותשודר מעתה גם ב-MTV ישראל.



ציון אליסף, מנכ"ל ובעלי MAM'Z: "כמותג אופנה צעיר שאינו מפחד ללכת נגד הזרם, אנו הרשת היחידה הפונה לשני המינים שבחרה בפרזנטור זכר להובלת המותג. ג'ייסון הוא ההתגלמות של קהל היעד שלנו: צעיר, מעודכן אופנתית, חצוף ומוכשר".



חברת MAM'Z הוקמה בשנת 2002 ע"י האחים מיטל נחמיאס ודודו מלאך, המשמשים גם כיום כמעצבי המותג, ונרכשה בשנת 2005 על ידי איש העסקים ציון אליסף. כיום מונה הרשת 7 סניפים ברחבי הארץ ומשווקת לכ-70 חנויות אופנה מקרית שמונה ועד אילת.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)