מותג הרכב GENESIS, שהשקתו ברבעון הראשון של 2021 היא הראשונה
מזה 15 שנה בענף היוקרה בישראל, משיק קמפיין ראשון. GENESIS מיובא על ידי כלמוביל
קבוצת הרכב הגדולה בישראל, מציג דגמים מרתקים המגלמים פילוסופיית עיצוב חדשה וטכנולוגיות פורצות דרך.
הקמפיין בהשקעה של כ- 3 מיליון שקלים תחת הסלוגן BEYOND EXPECTATIONS יעלה
באמצעי המדיה השונים בהם, טלוויזיה, עיתונות ודיגיטל ויכלול את כל דגמי החברה כולל
את מכונית הספורט סדאן G70 והקרוסאובר הקומפקטי GV70 שיושקו
בקרוב, ה- G80 החדשה בקטגוריית הסדאן יוקרה, ואת רכב הפנאי-שטח הראשון,
GV80.
תקציב הפרסום של GENESIS מנוהל על ידי משרד הפרסום אדלר חומסקי.
מותג GENESIS המשווק כיום בקוריאה, ארה"ב,
קנדה, אוסטרליה ורוסיה, משווק בישראל לקראת חדירתו לשוק האירופאי בקיץ הקרוב. המותג
הצעיר בתעשיית הרכב, הצליח לקטוף בזמן קצר
שורה ארוכה של פרסים בינלאומיים נחשבים בתחום העיצוב, חווית הנהיגה, טכנולוגיה וקהל
לקוחות נאמן.
GENESIS, מנוהל בישראל על ידי דנה
רביד מנחם, שהיתה ב- 5 השנים האחרונות מנהלת השיווק של מרצדס בקבוצת כלמוביל
ולפני כן כיהנה במגוון תפקידים ניהוליים כמנהלת השיווק הקמעונאי בבנק הפועלים
ואחריות על האסטרטגיה העסקית של הבנק.