בהצבעה לתחרות שטרודל הזהב, קמפיין החודש באינטרנט, זכה המותג אקס במקום הראשון. קמפיין האינטרנט "Your way Axe way” של AXE , שעלה באמצעות RedHead, הינו קמפיין ה-וידאו האינטראקטיבי הראשון בישראל המבוסס על תסריט מקורי וייחודי.
מחברת אביטל יוגב.קום המקיימת את התחרות, נמסר כי הקמפיינים המועמדים בחודש יולי היו מגוונים מאד, ויצגו גישות שונות בפרסום אינטראקטיבי. הזכייה של קמפיין AXE בשטרודל הזהב מעידה על המגמה ההולכת וגוברת כיום, ליצירת תכני וידאו ייחודיים המיועדים לאינטרנט המושכים את הגולש לשהות זמן רב יותר באתר.
שטרודל הזהב היא תחרות חודשית, המתמקדת בקמפיינים אינטראקטיביים, ומתרחשת כולה (כולל הגשת מועמדויות וכל תהליך ההצבעה) בזירת האינטרנט.