משרד הפרסום ראובני פרידן זכה בתקציב הפרסום של חברת הביטוח AIG. ראובני פרידן יחליף את מקאן תל אביב, שטיפל עד כה בתקציב הפרסום של החברה.
במהלך החודשים האחרונים בחנה AIG שינוי של הקו הקריאטיבי שלה. במסגרת הבחינה, פנתה החברה למספר משרדי פרסום, בהם ראובני פרידן, גיתם BBDO ויהושוע TBWA. בסוף השבוע שעבר, כאמור, הוחלט לבחור בראובני פרידן.
גיל שגיב, סמנכ"ל השיווק של AIG "אנחנו מודים לריצ'י האנטר ולצוות הנפלא של מקאן על תקופה יפה ושותפות אמיתית. אנחנו נפרדים עם המון הערכה הדדית. אני מלא אמונה שמשרד הפרסום החדש שילווה אותנו מעתה, ראובני פרידן, יהווה שותף אמיתי שיסייע לנו לשמור על מעמדנו כחברת ביטוח מובילה, להשיג את היעדים שהצבנו לעצמנו ולהתמודד עם האתגרים הרבים העומדים לפתחנו".