רב בריח עולה לפרסום בהובלת משרד הפרסום "ראובני פרידן"

קבוצת "רב
-בריח"
משיקה
כמדי שנה קולקציה חדשה של דלתות.
במהלך החודש הקרוב תשיק "רב-בריח" את קולקציית "FARMES"
בשיתוף 'המעצבות' – ליטל רוזנשטיין ולוסי ויקנין – המנהלות למעלה מעשור את העסק
המשותף 'המעצבות' שמביא בשורה חדשה לעולם עיצוב הפנים. קולקציית דלתות "רב-בריח"
בעיצובן משדרת קו עיצוב נקי ואלגנטי.


בהשקת פיתוח ועיצוב קולקציית FARMES הושקו כ- 250,000 ₪. ההשקה תלווה בקמפיין טלוויזיה, שלטי חוצות, קידומי דיגיטל וסושיאל למשך כשנה בהובלת משרד הפרסום "ראובני פרידן" , עלות השקעה במהלך הפרסום כ- 1.2 מיליון ₪


קו המנחה שעומד
מאחורי קולקציית
FRAMES הוא הנראות של
הדלת שהופך אותה לפריט אמנות שהוא חלק מחלל הבית. ההשראה של 'המעצבות' לעיצוב
הקולקציה היא 'אומנות גרפית' –
סוג הבעה אמנותית המבוסס על רישום ולא על צבע.
מתייחסים לאמנות זו הרישום והתחריט, השרטוט, הציור והגילוף בכל צורותיהם כולל
במחשב, וכן ההדפס, כולל הדפסים צבעוניים
.

'המעצבות' בחרו
לקרוא לקולקציית הדלתות
FRAMES מתוך הרצון והצורך להפוך את דלתות הפנים בבית לאוסף אמנות.
המשקוף הוא המסגרת והכנף היא היצירה הגרפית. היציאה 'מהקופסא' לעצב את מרחבי הבית באוסף
של אמנות גרפית המייצרת מעטפת עיצובית חדשה, שונה, מינימליסטית וחזקה.

בתמונה: לוסי וקנין, מאיה דורנשטיין יתיר, ליטל רוזנשטיין


מעצבים ואדריכלים מוזמנים לבטא את היצירתיות
שלהם ולבחור האם להוסיף את ה"דקור" או להשאיר רק "חירוץ",
לבחור את שילוב הצבעים מתוך הבחירות בסיס של המעצבות או לבחור
שילובים לדלתות כגון שדרוג גוונים, גובה ומפרט.

'המעצבות' ליטל
רוזנשטיין ולוסי ויקנין, מוסיפות: "
כחלק בלתי נפרד מהעשייה שלנו, אנחנו יצרניות תוכן
ותמיד מחפשות אחר הסיפור החדש, האחר והמיוחד שבשגרת העבודה שלנו בעיצוב פנים.
החיבור ל"רב בריח" היה הדבר הטבעי והנכון מבחינתנו – חברה גדולה, חזקה,
מוכרת ונוכחת בכל בית בישראל. ידענו שזה הסיפור הבא שאנחנו רוצות לספר והנה, "רב-
בריח" פתחו עבורנו את הדלת.

מבחינתנו, לעצב דלתות פנים עבור "רב בריח"
היא חותמת אדירה של עשייה ישראלית מקומית ומקום לביטוי של היצירתיות וההשקפה
העיצובית שלנו והדבר שהכי ירגש אותנו זה לראות אותה בבתים בישראל. חשבנו על האופן שבו אנחנו מתכננות את הדלתות
בפרויקטים שלנו. העיצוב המודרני מוביל אותנו לתכנון שבו הקווים מתחברים
והדלתות כמעט נעלמות. הפעם הרגשנו שאנחנו רוצות שזה יראה אחרת. הרגשנו שאנחנו
לא רוצות להסתיר את הדלת וחשבנו איך אפשר להפוך אותה לפריט אמנות".

מאיה דונרשטיין יתיר, סמנכ"לית שיווק קבוצת
"רב- בריח" מוסיפה
:
"החיבור ל'מעצבות' היה ל"רב- בריח" מאד טבעי שכן השפה העיצובית של
הדלתות שלנו מתכתבת עם סגנון העיצוב המודרני והנקי של "המעצבות" ליטל ולוסי. הדגמים שבקולקציה מעבירים בדיוק את
הקו הנקי, שקט רגוע ויחד עם זאת מאד בולט שחיפשנו להשיק לקולקציה החדשה. אנו
מרגישים השתפ מייצג דלתות שמצד אחד הן מופת של עיצוב ומצד שני הן קלאסיות ובעלות
קו אלמותי שיתחבר לכל אדם באשר והוא ולכן הפוטנציאל המסחרי שלהן גדול מאוד"

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר