רד בול ישראל יוזמת בימים אלו "תחרות פרסומת רד בול הטובה ביותר". תסריט הפרסומת הטוב ביותר, בהתאם לערכי המותג, יזכה להישלח למטה רד בול הבינ"ל, לתחרות הפרסומת העולמית.
בשונה מתחרויות פרסום אחרות, תחרות זו פתוחה אך ורק לאנשים פרטיים ואין אפשרות לגופי פרסום להשתתף בה. השופטים אשר יבחרו את הפרסומת הטובה ביותר בישראל הם: תרצה גרנות מנהלת ACC בית הספר לקופירייטינג ומקצועות הקריאייטיב, משרד הפרסום של רד בול- פרסום נפתלי אברהם ורונן בן נון מנכ"ל רד בול ישראל.
סכום ההשקעה בתחרות ובקמפיין הוא חצי מיליון שקלים. הפרויקט יגובה בקמפיין אינטרנט, פרסום מאסיבי בנקודות מכירה ברחבי הארץ ובבתי הספר לפרסום וקופירייטינג.
ניר לאור מנהל השיווק של רד בול ישראל:"רד בול הינו מותג פורץ דרך אשר מקפיד לחדש את עצמו ולרגש את צרכניו ע"י שיתוף הצרכן בחוויית המותג. תחרות זו מאפשרת לאנשים מוכשרים באשר הם לקבל כנפיים ולהרגיש חלק מהמותג"
על המשתתפים לכתוב סיפור פשוט וקצר ע"פ הנחיות רד בול באתר www.redbullbestad.co.il, ברוח ההומוריסטית והבועטת של רד בול, ולשלוח את הסיפור דרך אתר התחרות. התסריט הזוכה יישלח ע"י רד בול ישראל לאוסטריה וגם יזכה בפרס כספי של 10,000₪ במזומן. באוסטריה תתקיים תחרות הגמר בין כל המדינות המשתתפות והתסריטים הטובים ביותר ייבחרו באופן אישי ע"י בעלי המותג מר דיטריך מטשיץ ומנכ"ל משרד הפרסום העולמי של רד בול Kastner & Partners. סרטון הפרסומת הזוכה בתחרות העולמית יופק וישודר בכל מדינות רד בול בעולם.