רשת אופנת TNT לצעירים יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום רחב לרגל השקת קולקציית אביב – קיץ 2006.
מסע הפרסום נאמד בתקציב כולל של 1 מיליון דולר ונערך באמצעות משרד הפרסום "גלר נסיס".
קמפיין הפרסום בכיכובה של הדוגמנית הברזילאית דניאלה פריטס ולצידה הדוגמן האמריקאי אמברוז יעלה השבוע ויימשך כשלושה שבועות.
הקמפיין כולל שני סרטוני פרסומת: באורך 12 שניות ו18 שניות שישודרו בערוץ 2, ערוץ 10 בערוצי המוסיקה, שילוט חוצות, קולנוע ובאינטרנט וכן מודעות במגזינים, וקטלוג שיופץ בחנויות ובאינסרטים בעיתונות יומית ב כ- 750 אלף עותקים . כמו כן תערוך TNT מבצעי קד"ם רחבים ברשת.
הסלוגן שילווה את הקמפיין הוא: Real life real fashion
הקמפיין מציג סרטוני פיתוי בהם מככבים הדוגמנית הברזילאית דניאלה פריטס והדוגמן האמריקאי אמברוז, המפתים זה את זו בעזרת קלפי משחק, עליהן מככבות דמויותיהן.
זאת בהתאמה לקונספט הקמפיין העונה, שהוא קטלוג – בדמות משחק קלפים אמיתי עם חמישים וארבעה קלפי משחק, בו הדוגמנים ממלאים את התפקידים הראשיים של המלך, המלכה, הנסיך הג'וקר עם אפיון שונה לכל סדרה .
לדברי מיכה ויעקב הוניגמן בעלי TNT: "רשת TNT גם השנה כבעבר ממשיכה לחזק ולמצב את המותג TNT כמותג, צעיר, בועט, ייחודי הקובע סטנדרט חדש לכל מה שנחשב אופנתי וזאת על ידי מובילי הקמפיין הדוגמנית הברזילאית דניאלה פריטס והדוגמן האמריקאי אמברוז המגלים פנים חדשות ורעננות עם יופי ייחודי, צעיר ומביאים עימם ניחוח של חו"ל ".
עוד מוסיף הוניגמן כי גם קולקציית הקיץ השנה קובעת סטנדרטים חדשים באופנה הן בתחום הבייסיק, הן בתחום בגדי המועדונים והן בתחום הג'ינסים – שם התרחבנו ועיצבנו ליין של דגמים ייחודיים המתאימים לכל אחד ואחת".
רשת TNT הוקמה בשנת 1999 ונמצאת בבעלות יעקב הוניגמן לרשת 58 סניפים.