ג'נטלמן, רשת מוצרי הלייף סטייל המובילה לגברים, עלתה בקמפיין פרסום חדש ובפעילות שיווקית נרחבת תחת הסלוגן – Man's World. את הקמפיין מובילה השחקנית והדוגמנית חן יאני שגם שרה את שיר הקמפיין שנכתב במיוחד.
קמפיין הטלוויזיה מלווה בפעילות אינטראקטיבית מיוחדת בשיתוף אתר מאקו.
באתר הוקם מתחם ההטבות של ג'נטלמן – הגולשים מוזמנים לבחור את המתנה שהם הכי רוצים ולקבל הטבה מיוחדת לתקופת הקמפיין.
חן יאני נבחרה לקמפיין לאחר הופעתה בסרט "נמס בגשם" בו היא שיחקה דמות של טרנסג'נדר. יאני, במראה נקי במיוחד, חושפת את קולקציית השעונים החדשה של ג'נטלמן, חושפת שפם חדש ודקיק שליווה אותה בצילומי הקמפיין ומזכירה לכולם שהיא גם יודעת לעקוץ ולהשתמש בחרבות.