רשת הוניגמן מעלה קמפיין להשקת קולקציית השמלות לקיץ 2006

רשת "הוניגמן" משיקה קולקציית שמלות לקיץ 2006 ויוצאת בקמפיין תדמיתי בהשקעה כוללת של 1 מיליון ₪. קמפיין הוניגמן להשקת קולקציית השמלות בכיכובה של הדוגמנית הבינלאומית מור קציר יעלה השבוע הקרוב באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס ויכלול: שלטי חוצות בפריסה ארצית, פרסום ע"ג קירות באזור גוש דן, ומודעות בעיתונות הארצית ובמגזיני נשים.



הקמפיין ימשך כחודש ימים והוא יערך כקמפיין המשך של הוניגמן להשקת קולקציית פרטי קיץ 2006.



לדברי מיכה הוניגמן מנכ"ל הוניגמן: "השנה הרחבנו בצורה משמעותית את קולקציית השמלות של המותג, המציעות מענה אופנתי מושלם לקהלי היעד של הוניגמן ולכל כיס. הקונספט העומד מאחורי האסטרטגיה הפרסומית והשיווקית של קמפיין קולקציית השמלות הנו פנייה לנשים שהינן עסוקות, קרייריסטיות שמתמרנות בין כל תחומי החיים, כאשר במעט זמן שנשאר להן לעצמן את מעדיפות להתפנק ולפרגן לעצמן עם פריטים אופנתיים במחירים סופר אטרקטיביים."



רשת הוניגמן נמצאת בבעלות מיכה ויעקב הוניגמן, קבוצת הוניגמן, מפעילה את הרשתות הוניגמן, הוניגמן קידס ורשת TNT. לקבוצה כ- 145 סניפים ברחבי הארץ.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)