רשת מלונות רימונים העבירה את תקציב הפרסום ל"דרורי שלומי"

ראובן אלקס, מנכ"ל רשת מלונות רימונים הודיע על העברת תקציב הפרסום של הרשת למשרד "דרורי שלומי". עד כה נוהל התקציב במשרד מקאן בוטיק.



אלקס מסר עוד כי בחודשים האחרונים נבחנה האסטרטגיה העסקית והשיווקית של רשת מלונות רימונים והוחלט על כמה שינויים הכוללים גם את העברת התקציב למשרד דרורי שלומי. גורמים בענף מעריכים כי תקציב הפרסום השנתי של הרשת יעמוד על כ- 2 מיליון ₪. הגדלתו נובעת בין השאר מהתרחבות וגידול מאסיבי בפעילות הרשת בין השאר בזכות הסכם הניהול עליו חתמה הרשת עם מלון מארינה קלאב אילת. אלקס מציין כי בכוונת הרשת להקצות כ- 20% מתקציב הפרסום לפעילות ברשת כמו גם לתוכן שיווקי שהפך ציר פעילות שיווקי מרכזי, במיוחד בקרב חברות העוסקות בתחומי תיירות בילוי ופנאי.



לדברי ראובן אלקס, רשת מלונות רימונים מזוהה בקרב קהל לקוחותיה כרשת ישראלית ותיקה ואמינה. האסטרטגיה החדשה תחזק את מעמדנו ככאלו ותהפוך אותנו לקובעי מגמה בתחומי הנופש והפנאי.



יורם דרורי, שותף במשרד דרורי שלומי מסר כי הם שמחים ומודים לרשת מלונות רימונים על הבחירה. לדבריו, תחום התיירות והמלונאות הינו אסטרטגי ברמה לאומית. בדרורי שלומי שמחים להיות שותפים להתפתחותה של הרשת וחיזוקה תוך הפיכתה למובילה בתחומה.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)