רשת GNC יוצאת בקמפיין לציטוזן – מוצר דיאטה שבמסגרתו כך טוענים ב-GNC ניתן לאכול כרגיל ולהוריד במשקל. הקמפיין יכלול: מודעות חסות בטלויזיה, מודעות בעיתונות ארצית ומקומית
עלות הקמפיין 500,000 ₪, והסלוגן המוביל – זו לא דיאטה, זה ציטוזן. הקמפיין יחל ב – 1 במאי וימשך כחודש.
בימים הקרובים תחל רשת GNC לערוך הדגמות ברחבי הארץ באשר ליעילות הציטוזן. ההדגמות תתקימנה שלוש פעמים ביום בחנויות רשת GNC ברחבי הארץ, ובנקודת המכירה של החברה ברשת ניו-פארם. ההדגמות תבוצענה באמצעות מבחנות עם: שמן מים וציטוזן. ב-GNC טוענים כי בניסוי יראו הצופים כיצד כמוסת הציטוזן "לוכדת" את השמן הצף במבחנה מעל המים ומורידה אותו מטה. בכל נקודת המכירה של רשת GNC ינתן מידע באילו שעות תתקימנה ההדגמות.