שוופס זוכה במדלית כסף ב- EPICA

קמפיין "הקניבלים" של שוופס "DRINK DIFFERENT" זכה במדליית כסף בתחרות הבינלאומית לפרסום ה- EPICA. הקמפיין הופק על ידי משרד הפרסום אדלר-חומסקי-ורשבסקי.


לדברי טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "זו זכות גדולה. תמיד ראינו בקמפיינים של מותג שוופס סוג של פריצת דרך בעולם הפרסום בארץ וכעת יש לנו גם אישור עולמי על כך."


תחרות ה-EPICA לפרסום מתקיימת פעם בשנה, בכל סוף נובמבר מכריזים על הזוכים באתר אפיקה, השנה יערך הטקס ב- 20 בינואר 2012, בלובליאנה.


ה-EPICA נחשבת לאחת מחמש התחרויות החשובות בעולם, כש- 600 קמפינים מ-48 מדינות ניגשים אליה. מטרת ה- EPICA לתגמל יצירתיות יוצאת דופן, לסייע לסוכנויות תקשורת, חברות הפקה, צלמי סטודיו ועיצוב ולפתח את המוניטין שלהם ברחבי אירופה ובאזור EMEA. המועמדים נשפטים על ידי העיתונות המקצועית בתחום הפרסום ומומחים מ -28 מדינות בעולם.


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)