שמעוני פינקלשטייין מתקשרים את מבצע מותג קינדר בואנו: kinder bueno AWARD


קינדר בואנו, בשיתוף פעולה שיווקי עם אתר שוקס ועם האחראית על הפצת מוצרי פררו בליימן שליסל, יוצאים במבצע המיועד לקהל היעד העיקרי של המותג-ילדים ובני נוער.



במסגרת המבצע, יוזמנו הגולשים להיכנס למיניסייט, www.shox.co.il/kinderbueno, שנבנה ועוצב ע"י Fcbi, מחלקת האינטראקטיב של שמעוני פינקלשטין .draftfcb באתר תינתן האפשרות להעלות קליפים מקוריים בעודם אוחזים קינדר בואנו.



מ- Fcbi נמסר כי בכל שבוע יפורסמו באתר הקליפים הנבחרים, משמע הקליפים שיקבלו את מספר ההצבעות הגבוה ביותר. התחרות מורכבת משלוש קטגוריות – הקליפ הכי יצירתי, הזמר הכי תותח והקליפ הכי קורע. בסוף המבצע יזכו שלושה מאושרים בפרס אטרקטיבי ביותר של – 5000$.


עוד נמסר כי המבצע ילווה בקמפיין בטלוויזיה, באינטרנט ובנקודות המכירה וכי חטיבת פררו, האחראית על הפצת מוצרי פררו בליימן שליסל, נערכה מבעוד מועד וציידה את נקודות המכירה בשלל אלמנטים, המתקשרים את המבצע.



היקף המהלך מוערך בכ- 5 מליון ₪.



קרדיטים:


מירה פינקלשטין.


FCBI (אינטראקטיב)- רועי קיש.


אושיק רושינק – מנהל מחלקת אסטרטגיה.


הילה תמיר- פלנינג.


יעל ניצן – תקציבאות.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)