חברת טבע עולה בקמפיין פרסום חדש למשחת השיניים אלמקס, שייחודה הוא בחומר הפעיל אמין פלואוריד אורגני, שהוכח כיעיל ביותר במניעת חורים בשיניים. היקף הקמפיין מוערך במיליון שקלים.
החידוש בקמפיין אלמקס הנוכחי הינה ההתייחסות לבעיית ה"חורים" בשיניים כבעיה שמוכרת לכל לעומת השימוש במונח המקצועי "עששת". הקמפיין, שיעלה תחת הסיסמה "אלמקס- יעילה ביותר במניעת חורים בשיניים", מסביר בשפת מותג חדשנית וייחודית, כי גם כאשר מצחצחים שיניים יום יום, נוצרים חורים בשיניים ולכן מאוד חשוב להשתמש במשחה מיוחדת למניעת עששת.
הסרטון , באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, יעלה בערוצים 2, 10 ו- 24 החל מה- 1 למאי ויימשך כשבועיים.