תדיראן Carrier יוצאת בקמפיין קיץ


חברת תדיראן Carrier המתמחה בייצור ושיווק פתרונות מיזוג לשוק הפרטי, העסקי והתעשייתי, יוצאת הקיץ במסע פרסום, להצגת מגוון פתרונות מיזוג לבית, במחירים אטרקטיביים. הקמפיין יעלה במחצית חודש יולי, למשך חודש ימים, בתקציב של חצי מיליון דולר, באמצעות משרד הפרסום "אריאלי פובליסיס" ותכנון ורכישת המדיה התבצעה ע"י חברת "טופ מדיה".



מסע הפרסום כולל סדרה של 4 תשדירי טלוויזיה בני 15 שניות, עם סיומת של מחיר אטרקטיבי לכל מזגן.



לדברי ארז אבנר, סמנכ"ל השיווק של תדיראן Carrier: "כחברה המספקת פתרונות מיזוג אוויר ופועלת עפ"י דרישות וצרכים של הלקוח החלטנו אסטרטגית לצאת בקמפיין החושף 4 מוצרים שונים וחדשים המעניקים פתרונות ותשובות לכל צורך החל ממזגן ה- High Spirit הנחשב כמוצר תדמיתי המעניק לצרכן חדשנות, נראות ומובילות טכנולוגית, ועד לסדרת Wind שהוא המיני מרכזי המוביל בתחומו".



סיסמת הקמפיין: "כשהחום עולה לראש – אל תשתגע, קח תדיראן Carrier".


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)