החל במוצ"ש יוצאת חברת מודיבודי
בקמפיין חדש בערוצים המסחריים ותחנות האוטובוסים תחת הסלוגן "מראות את זה כמו
שזה". הקמפיין יתמקד בחוויה הרב גונית והאמיתית של נשים בזמן הווסת, במקום
להמשיך קו של שנים בו מפרסמים מראים לנשים רובד מאוד שטוח שאומר לנשים כיצד להרגיש.
או בקיצור: "מראות את זה כמו שזה".
לראשונה בטלוויזיה בישראל,
חברה מסחרית שמספקת פתרונות ספיגה לנשים, תראה מגוון של נשים מתוך כוונה להדגיש את מה שמייסדות החברה
מאמינות בו, נשים בכל העולם ובכל הגילאים חוות לעיתים כאבים, עייפות ועוד בזמן
המחזור.
הפרסומת נעשתה עצמאית ועל
ידי צוות שלם של נשים, דבר הנחשב נדיר עדיין.
חן תמיר, יו"ר
ומייסדת המותג מודיבודי ישראל: "כוונת
הקמפיין היא לשקף את הערכים שאנו מאמינות בהם ולנרמל את השיח על דבר טבעי שמלווה
נשים רוב חייהן. אנחנו מאמינות בבריאות האישה, סביבה וקיימות והכי חשוב, לדבר על
זה".
קרדיטים:
אסטרטגיה וניהול קריאייטיב – ליבי טישלר ואודליה אבינועם
פיצוח סיפור וכתיבת תסריט – אודליה אבינועם
בית הפקה: juice-film
מודיבודי Modibodi היא חברה עולמית שהוקמה על ידי נשים, מנוהלת על ידי נשים ולצד
היותה חברה מסחרית לא מוותרת על אג'נדה חברתית, פמיניסטית ועדכנית. חן תמיר ואיתמר
נבו הם הבעלים והמנהלים של חברת מודיבודי ישראל, הזכיינית המקומית של המותג.