תקציב הפרסום והיח"צ של יקבי ברקן למגזר החרדי יטופל ב"מקאן אריקסון"

תקציב הפרסום והיחסי ציבור של יקבי ברקן עבר לטיפול היחידה החרדית במשרד הפרסום מקאן אריקסון. עד כה טיפל בתקציב השיווק למגזר החרדי משרד הפרסום 'תוצאות אפקטיביות' והוא הועבר למחלקה החרדית ב'מקאן אריקסון', במסגרת טיפולה בתקציב הפרסום והשיווק של כל קבוצת 'טמפו' במגזר החרדי.



יאיר לרנר, מנכ"ל משותף של יקבי ברקן ויינות סגל מציין, כי המגזר החרדי עובר בשנים האחרונות תהליך שינוי מהותי באופי צריכת היינות והוא החל לצרוך יותר ויותר יינות שולחניים איכותיים, שלא כמו בעבר כאשר הביקוש בקרב ציבור זה היה בעיקר ליינות מתוקים המיועדים לקידוש בלבד. "העניין הרב אותו מגלה הציבור החרדי ביינות איכותיים שלא למטרת קידוש, כמו גם בכלל מותגי הפרימיום הכשרים, הוביל אותנו לזהות במגזר זה יעד אסטרטגי לקראת הפעילות השיווקית לשנת 2008", ציין לרנר.



איתן דובקין, מנכ"ל היחידה החרדית ב-McCann Erickson מוסר, כי "אנו שמחים להתחיל לעבוד עם יקבי ברקן, הידועים באיכות היינות וברמת הכשרות הגבוהה ממנה הם נהנים. אנו סבורים כי גם לצרכן החרדי מגיע ליהנות מיין איכותי ומאמינים כי עבודתנו תשא פרי ונגיע להישגים של ממש בתחום צריכת היין האיכותי בשוק החרדי".



בנוסף לקבוצת טמפו, על לקוחות היחידה החרדית ב-McCann Erickson נמנים: סלקום, לאומי, טבעול (מקבוצת אסם), טבע, הונדה, וולוו, טמבור, קידישיק, ד"ר פישר, בית-חם ועוד.



אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)