תקציב הפרסום של חברת "פאוזה"-שירותי קפה לעסקים עובר ל"אפיקים – B2B"

תקציב הפרסום של חברת פאוזה, מקבוצת מי עדן, המוערך בכ-1.5 מיליון ₪, יופנה במלואו לפעילות אסטרטגית שמתכננת החברה השנה במגזר העסקי.



אודי צ'צ'יק, מנכ"ל פאוזה אומר כי: " הבחירה במשרד הפרסום אפיקים B2B, המתמחה בשיווק ופרסום למגזר העסקי, באה מתוך הבנה כי כמו בכל סגמנט אחר, גם סגמנט זה מחייב התמחות מעמיקה, הן בהבנת צרכי לקוחות הקצה והן בכלים העומדים לרשות המפרסמים".



עוד נמסר מפאוזה כי בין המהלכים המתוכננים: מהלך מיתוגי חדש של פאוזה תחת הסלוגן "עולם של קפה לעסקים".



מחלקת ה-B2B של משרד הפרסום אפיקים הוקמה לאחרונה ובראשה עומד מנכ"ל הקבוצה, שי לחוביצר, מי שהיה עד לא מזמן מנהל השיווק למגזר העסקי של אורנג'.



חברת פאוזה מציעה את מגוון הפתרונות הרחב ביותר בתחום פתרונות הקפה לעסקים, החל במשרד הביתי וכלה בשוק המוסדי. פאוזה מתמחה בשיווק ישיר של קפה איכותי ופתרונות שתייה חדשניים לעשרות אלפי לקוחות עסקיים ובינהם לקוחות אסטרטגים כדוגמת אורנג', אינטל, אלאופ, קומברס ועוד.



פאוזה משווקת בישראל מגוון מכונות ומוצרים של מיטב מותגי הקפה בעולם והינה הזכיינית הבלעדית של "לוואצה אספרסו פוינט" ו"לוואצה בלו" שיושק בקרוב בישראל.



קבוצת אפיקים מתמחה בפרסום סגמנטיאלי למגזר החרדי, הערבי והעיסקי.


על לקוחות החברה נמנות חברות מהמובילות בשוק, ביניהן פלאפון, שירותי בריאות כללית, סנו, אסם, שפע שוק, בזק בינלאומי, בגיר, אופטיקנה, סמסונג, כין ועוד…

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Kiprun Brand Reveal _ באדיבות דקטלון
הייטק