תקציב הפרסום של "MAX קניון ערים" יטופל בחברון זלצמן שביט

משרד הפרסום חברון זלצמן שביט יטפל בתקציב הפרסום של MAX קניון ערים בכפר סבא. MAX קניון ערים נמצא בעיצומו של תהליך התחדשות הכולל שינוי תמהיל, שיפוץ ומיתוג מחדש. תהליכים אלו אמורים להסתיים ברבעון השני של 2012.



הפעילות השיווקית של הקניון תתמקד בהטמעת המותג MAX הכולל פעילות סביב עולם המוסיקה, ילדים, אוכל, וחווית קנייה אחרת.


MAX קניון ערים אמור להשיק את המותג ברבעון השני של 2012 במסגרת פסטיבל ייחודי אשר ייתמך בקמפיין פרסומי אשר יובל על ידי משרד הפרסום זלצמן שביט חברון



לדברי אסי שביט: " אנו שמחים לקבל לידנו תקציב מרתק ומאתגר. אין ספק כי הסביבה השיווקית והתחרותית בה נמצא הקניון מחייבת אותנו לפעולות לא קונבנציונאליות לאורך כל השנה."

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)