תשלובת החלב של תנובה מעלה קמפיין חדש ליופלה כחלק ממהלך אסטרטגי, אשר שם במרכז את ההתענגות מהטעם . המהלך כולל עדכון ורענון העיצובים של יופלה פרי ותמיכה תקשורתית באמצעות בסרט תדמית חדש ליופלה. לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת תחומי עסקים ושיווק: "באמצעות מהלך זה, יופלה מחזק את הערך של התענגות על הטעם ומדגיש לצרכנים שיוגורט, מעבר לבריאות, הוא טעים,כיפי ומפנק".
הקמפיין החדש, שעולה לאוויר ב- 10.5.06 בהשקעה של 1.5 מיליון ₪, מלווה במהלך של רענון אריזות במטרה להקל על ההתמצאות על גבי המדף. מעתה כל גביע ייהנה מעיצוב שלם המאפשר להגדיר אותו. החל מהשבוע מחזירה תנובה את יופלה תות בשמנת, ששווק בסדרה מוגבלת אך הוחזר לאור פניות רבות במוקד הצרכנים. טעם חדש נוסף שיצא לשוק הוא יופלה פרות יער בשמנת.
הקמפיין יעלה בטלוויזיה, בקולנוע ובעיתונות באמצעות מקאן אריקסון, תחת הסיסמא "תפתחו פה גדול לאווירון" כשכוכבות הקמפיין הפעם הם הכפיות. תנובה מובילה את שוק היוגורטים עם הפרי עם נתח שוק של 51.5% (נילסן מרץ , 2006).
סרט התדמית של יופלה ממחיש את מה שכולנו היינו רוצים לעשות מדי פעם – לעצור את הכל וליהנות מהטעם ומהחיים. החיבור בין יופלה, שהוא מותג של כיף, שחי את הרגע ובין שמחת החיים הטהורה של הילדות הינו חיבור טבעי שמעבירה את המסר העיקרי של הקמפיין: ליהנות מהטעם כמו שהיית קטן.