4500 משתתפים בקמפיין הברכות של מפעל הפיס

4500 גולשים שהגיבו תוך ארבעה ימים מעליית קמפיין אינטרנט שהעלה מפעל הפיס משתתפים בחודש האחרון בקמפיין החדשני למנוי מפעל הפיס לקראת ראש השנה. בקמפיין הוזמנו הגולשים להיכנס לאתר מיוחד באינטרנט שהוקם במיוחד לפרויקט זה, לכתוב או להקליט ברכת שנה טובה אישית ומקורית ליקיריהם. בקמפיין הושקעו כ 2.5 מיליון שקלים.


מתוך אלפי הברכות שנכתבו או הוקלטו בחר במפעל הפיס, יחד עם צוות משרד הפרסום גיתם 350 ברכות ואלו מפורסמות בימים אלו על גבי שילוט חוצות במיקומים מרכזיים ברחבי הארץ ועוד עשרות ברכות נוספות המשודרות בתחנות הרדיו הארציות והאזוריות.


דורון אנגל, סמנכ"ל השיווק של הפיס ציין כי: "בשנים האחרונות העלנו מדי ראש השנה את הברכה בה נתקלנו פעמים רבות באינטרנט "הלוואי שאראלה תתקשר אליך". השנה החלטנו לקחת את הקמפיין צעד אחד קדימה ולאפשר למברכים להיחשף על גבי מדיה רחבה עוד יותרהלכנו בגדול ואפשרנו למברכים לברך את יקיריהם, במשך יום שלם ברדיו או על גבי שלטי חוצות. ההיענות לקמפיין הייתה מדהימה. אלפי אנשים נרשמו ושלחו ברכות מקוריות ומרגשות. הודענו לבעלי הברכה הנבחרת היכן יוכלו לראות את שילוט החוצות עם הברכה האישית שלהם. ליתר הברכות בנינו גלריה מיוחדת במסגרת אתר מפעל הפיס". ,

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים