5 משרדי פרסום נוספים הצטרפו לאיגוד חברות הפרסום במהלך החודש האחרון.
במהלך החודש החולף 5 משרדי פרסום הגישו בקשה להנהלת איגוד חברות הפרסום, להצטרף לאיגוד: "טריו" מקבוצת אדלר חומסקי המטפל במגזרים, "שיטרית מדיה גרופ" בבעלות רות שיטרית, וובסנס – משרד האינטראקטיב הוותיק הפעיל בתחומי תכנון והקמת אתרים ובתחום הפרסום האינטראקטיבי במדיה, גורני – משרד הפרסום האינטראקטיבי בבעלות קבוצת פישמן ו-סאצ'י אינטראקטיב מקבוצת באומן בר ריבנאי.
הנהלת האיגוד בחנה את בקשותיהם של המשרדים ואישרה השבוע את צירופם לאיגוד. גל ההצטרפות האחרון בא לאחר שלפני כשנה הצטרפו לאיגוד 8 חברות פרסום מתחום האינטראקטיב (ארק, d-say, y&r אינטראקטיב, נקסט אין, אידיאולוג'יק, G אינטראקטיב, מקאן דיגיטל, TBWA אינטראקטיב).
לדברי יאיר גלר יו"ר האיגוד: "ההצטרפות של משרדים נוספים לאיגוד, שאנו עדים לה בתקופה האחרונה, מוכיחה כי פעילות האיגוד למען קידום ופיתוח תעשיית הפרסום מקבלת תמיכה וחיזוק מהחברות הפועלות בענף. אנו מברכים את החברות שהצטרפו, ונמשיך לפעול לחיזוק התעשייה שלנו שנכנסת לשנה לא קלה מהיבט של שחיקה ברווחיות".