ecum, קסטרו הודיס מצרפת את adidas ישראל ורשת בייבסטאר לתו הקנייה שלה - LOVE GIFT CARD
קבוצת
קסטרו, קבוצת האופנה והלייף סטייל המובילה בישראל שהשיקה באוגוסט 2018 את תו
הקנייה שלה תחת השם "LOVE GIFT CARD", הכולל בו את מותגי הבית שלה – קסטרו,
הודיס, קרולינה למקה, אורבניקה, איב רושה, קיקו מילאנו, ובאוגוסט הקרוב גם את
קסטרו HOME, מצרפת לשורותיה שתי שחקניות ענק, מותג
הספורט adidas ישראל שייתן מענה לקטגוריית הספורט, ורשת
חנויות בייביסטאר הישראלית שתיתן מענה למוצרים ואביזרים בתחום התינוקות.
רון רוטר, מנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס: "הצטרפותן
של אדידס ובייביסטאר לתו הקבוצתי מהווה ללא ספק כוח חדש ותחרותי לצד מענה רחב
ללקוחותינו במגוון גדול יותר של קטגוריות. היתרון הגדול ביותר של התו הינו תמהיל
המותגים האהובים לצד התמורה השווה עבור כספם של לקוחותינו. מתחילת הפעילות
לקוחותינו נהנים מאטרקטיביות התו, הכולל מבצעים והנחות לצד אפשרות מימוש התו באתרי
הסחר של קסטרו, איב רושה, קיקו מילאנו, ובקרוב בכל אתרי הקבוצה. כל אלה מייצרים
יתרונות מובהקים לתו ביחס למתחרים בשוק. בשלב הראשון אנו מתכוונים להציג את התו
החדש לשוק המוסדי בישראל, אשר מוערך במחזור מכירות של כ 6 מיליארד ₪ בשנה. אנו
צופים כי הרחבת תמהיל המותגים בתו הקניה של קבוצת קסטרו-הודיס, יתרום להגדלת
פעילות הקבוצה, ויעניק ללקוחותינו קשת רחבה של אפשרויות קניה במותגים הטובים
והאהובים ביותר, מתחום כלי הבית אותו נשיק בקרוב, קטגורית האופנה הנרחבת והמובילה
של הקבוצה, תחום הביוטי והאיפור, ועד לקטגוריית הספורט , הילדים והתינוקות".
תומר כהן, סמנכ"ל השיווק של adidas ישראל מסר: "שיתוף הפעולה של אדידס ישראל עם קבוצת קסטרו הודיס יאפשר
לקהל משתמשי הכרטיס ליהנות כעת גם ממוצרי הספורט של המותג הבינלאומי המוביל. שיתוף פעולה זה החל בשנה האחרונה עם כניסת
קטגוריית הנעלים והתיקים של אדידס לאתר של קסטרו והוא זוכה להצלחה ניכרת. כעת,
הרחבת שיתוף הפעולה עם תו הקנייה של קבוצת קסטרו הודיס, בייחוד לקראת תקופת החגים
שבאה עלינו לטובה, מהווה נדבך נוסף בהרחבת הפעילות של כלל המותגים בישראל ויביא
ערך רב לצרכנים.״
אברי קציר מנכ"ל רשת אביזרי התינוקות בייביסטאר מסר
: "בייביסטאר שמחים להצטרף לכרטיס ה- LOVE GIFT CARD של קבוצת קסטרו-הודיס .
אנו רואים יתרון גדול לכל הצדדים בו אנו מאפשרים להשלים זה את זה עם המוצרים
הטובים ביותר, ולהעניק לכלל הלקוחות חווית קניה שלמה ומצוינת".
לקבוצת
קסטרו-הודיס כ-400 חנויות בפריסה ארצית
לכלל מותגי הקבוצה בפריסה ארצית, וחנויות אי-קום מקוונות לכל אחד מהמותגים. התווים יכובדו ב-100% מערכם הנקוב ובתוקף ל-5
שנים, על פי חוק.
שוק
התווים ומתנות לעובדים מוערך בכ- 6 מיליארד שקל בכל שנה.
כתבות נוספות
-
4/07/2022לחם ברויטמן מפעילה 2 סניפים של בית קפה, מאפייה וקונדיטוריה בעיר אילת קרא עוד
-
4/07/2022אורי סמיט, מנכ"ל קניון TLV מסר: ״מאז כניסתה של ההנהלה החדשה של קניון TLV אנו קשובים לצרכי הקהילה ועושים מאמצים בכדי ליצור שינויים ותוספות מרעננות לקניון". קרא עוד
-
30/06/2022החנות עוצבה ע"י החברה בדנמרק כחלק מסטנדרט החנויות הבינלאומי. קרא עוד
-
28/06/2022עומר זיידנר, מנכ''ל KFC ישראל: ״KFC הגיעה לישראל עם מטרה ברורה להביא את הטעם הנפלא של הרשת לכל הארץ. קרא עוד
-
16/06/2022את הקמפיין הבינלאומי תוביל הדוגמנית אלסנדרה אמברוסיו קרא עוד
-
16/06/2022נעם וימן, מנכ"ל קבוצת דיפלומט ומבעלי החברה: "נמשיך לגדול ולצמוח באמצעות רכישות ומיזוגים, בתהליך מואץ של פיתוח מנועי צמיחה חדשים"
קרא עוד -
16/06/2022לדברי גל דנון, מנכ"ל חברת תכשיטי דנון : "החנות הפיזית בעזריאלי תל-אביב תעניק חוויה שונה, איכותית וייחודית ללקוחות המותג. אנו נערוך בה אירועים והשקות של קולקציות קפסולה מיוחדות". קרא עוד
-
9/06/2022בנוסף תפתחנה שתי חנויות חדשות קרא עוד
-
9/06/2022כ-680,000 בתי אב משפצים בממוצע את ביתם במהלך חודשי הקיץ בהיקף השקעה של כ - 3.5 מיליארד שקל קרא עוד