אורי מקס, מייסד ומנכ"ל משותף של רשת מקס סטוק הוא איש השיווק של חודש ספטמבר 2021
איגוד השיווק הישראלי בחר באורי מקס, מייסד ובעלי רשת מקס סטוק, לאיש השיווק של החודש, בזכות היותה של הרשת חלוצה בתחומה והפיכתה לרשת המובילה והגדולה בישראל בקטגוריית חנויות הדיסקאונט. הרשת מציגה גידול מתמשך בכל הפרמטרים- חווית הקנייה, מגוון מוצרים, שירות איכותי ומחירים אטרקטיביים.
מקס
סטוק שינתה את חווית הצריכה בישראל והצלחתה הגיעה עד להנפקת החברה בבורסה
לני"ע לפני כשנה לפי שווי של 1.7 מיליארד ₪
מקס סטוק, שנוסדה בסוף שנת 2004, עוסקת במסחר קמעוני
באמצעות הפעלת רשת חנויות דיסקאונט למגוון רחב של מוצרים לבית, תחת השמות Maxכאן קונים בכיף ו- MAX 20 ובסך הכול
מפעילה 52 סניפים ברחבי הארץ באמצעות חברות בנות וזכיינים. הרשת מציעה מגוון רב של
מוצרים מקטגוריות שונות, בהם מוצרי עולם הבית, צעצועים ומוצרי פעוטות, כלים
חד-פעמיים ומוצרי מסיבות, וציוד משרדי לבית ספר. אורי מקס (45) הוא הרוח החיה
מאחורי המותג מקס-סטוק והאיש שחתום על סוד ההצלחה שלה. אורי בצעירותו היה עולה על
הרכבת לתל אביב, ופשוט קונה חפצים ומוכר אותם ברווח, סוחר מגיל צעיר שכיום מעורב
בכל פרט ופרט בחברה שהקים.
הרווח הנקי של החברה ברבעון השני של 2021 הסתכם ב-22.3
מיליון ₪ מי שמחזיקים בבעלות בחברה הם
חברת מוס הולדקו (חברה בבעלות קרן אייפקס), המחזיקה 27.6% מהמניות; אורי מקס
שמחזיק ב17.8% מהמניות ואבן ניומן שמחזיק ב-4.9% מהמניות.
מתוך נימוקי
השופטים: "אורי
מקס שהקים את הרשת לפני כ-17 שנים הפך אותה לאימפריה עם חנויות מקריית שמונה ועד
אילת. מקס הוא מפורצי הדרך של חנויות
הדיסקאונט בישראל אשר יצר תרבות צריכה חדשה עם חנות שניתן למצוא בה הכל."
עוד ב"אישיווק"
-
17/11/2021הטיפ של זוהר למתחילים בשיווק הוא ללמוד היכן נמצא קהל היעד, והיא ממליצה לכולם ללמוד מחווית הקניה של CASPER. קרא עוד
-
13/10/2021"לחבק את הלקוחות הקיימים", כך מגדיר את גלעד רבינר את אחת הדרכים להתמודד עם מגיפת הקורונה. הכירו את אישיווק השבוע קרא עוד
-
22/07/2021שיחה עם יוני ארליך, סמנכ"ל השיווק של מי עדן לרגל החזרה לקמפיינים קרא עוד
-
14/07/2021איגוד השיווק הישראלי בחר בענת פרץ דוידי לאשת השיווק של החודש, בזכות מהלך שיווקי אשר גרם לשינוי חווית השירות והתנהגות הצרכנים בקטגוריית מוצרי גמר לבית בתחום ענף הבנייה - הקמת ערוץ דיגיטלי – "My Aloni"
קרא עוד -
25/03/2021אני מאוד אוהב דברים לא שגרתיים וייחודיים. חברות שלוקחות נושאים מהמציאות ומחיי היומיום ומשלבות אותם בתכנים השיווקיים שלהם תמיד מושכות יותר בעייני. קרא עוד
-
9/02/2021עופר מנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של החברה כבר מעל ל10 שנים, מתמחה ביצירת פלטפורמה שיווקית המחברת בין הצרכן למותג והחברה ואחראי על הקמת מותג הפרמיום הישראלי הראשון בארץ קרא עוד
-
7/02/2021"לא לפחד מעבודה קשה" ממליצה מיטל רובין למתחילים בעולם השיווק, ומפרגנת למהלך מלאכים בלבן של טרה. קרא עוד
-
4/06/2020תשכחו שאתם אנשי שיווק ומכירות. עצם הטייטל הוא מאוד טריקי. אומרת פז דווידביץ' במדור השבוע, מנכ"לית שותפה בחברת בניית האפליקציות המצליחה קרא עוד
-
19/03/2020בני פלומן מוביל את השיווק של חברה להשקעות נדל"ן בארה"ב, תוך שהוא מתמודד עם התדמית הבעייתית שהתחום צבר. איזה דמות השפיעה עליו? מורה ציור ביסודי. מוזמנים להכיר. קרא עוד
-
12/03/2020אסף עמרוסי, כבר 18 שנים בעולם המסעדנות ובתי הקפה, הוביל תפיסה מחודשת של המותג עידית כחברת הסעדה מובילה. תכונה נדרשת למנהל שיווק: ליישם את המחר- היום. מוזמנים להכיר. קרא עוד