LAB2DOOR מעלה קמפיין לקידום בדיקות סרולוגיות

משרד הפרסום LESS IS MORE מבית BDO מקדם קמפיין חדש "יש אנשים שבשבילם המגפה נגמרה" עבור בדיקות קורונה ובדיקות סרולוגיות בבית ובמקומות העבודה, וזאת ללא צורך בהפנית רופא. הבדיקות מאפשרות לזהות הידבקות בקורונה או הימצאות נוגדנים בדם המקנה פטור מבידוד, חזרה לשגרת עבודה והגברת השקט הנפשי לנבדק ולסובבים אותו.

שירות LAB2DOOR לביצוע בדיקות קורונה (PCR) במשרדי חברות ובבתים פרטיים, משיק כעת עריכת בדיקות סרולוגיות שיערכו אף הן במועד ובמיקום שיבחר הלקוח: משרדי חברה, בית המשפחה או כל מיקום אחר ברחבי הארץ. הבדיקות מתבצעות בנוחות, ללא עמידה בתורים וללא צורך בהפניית רופא. השירות הינו פרי שיתוף פעולה של פנג'יה עם איחוד הצלה ומעבדות איילקס, מהמובילות בארץ בתחום האבחון הרפואי.

קבוצת Pangea הינה ספקית עולמית מובילה של פתרונות דיגיטליים לאומיים וביניהם זהות דיגיטלית, אבטחה ותשלום אלקטרוני המשרתת מיליוני אנשים וממשלות רבות ברחבי העולם. פנג'יה מתמחה בהטמעה של טרנספורמציה דיגיטאליות של שירותים ממשלתיים ופעילות עסקית ארגונית.

"איחוד הצלה" הינו אירגון המושתת על מתנדבים הנותנים מענה רפואי ראשוני ומקצועי בפריסה ארצית אשר מטרתו להציל חיים. לאיחוד הצלה ניסיון רב במאבק נגד נגיף הקורונה מתחילת המגפה, ואחראי על ביצוע חלק משמעותי מהדגימות שמתבצעות מידי יום בישראל. האירגון מוכר ע"י משרד הבריאות כגורם מסייע רשמי בשעת חירום.


אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349