חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

LAB2DOOR מעלה קמפיין לקידום בדיקות סרולוגיות

LAB2DOOR  מעלה קמפיין לקידום בדיקות סרולוגיות (הגדל)

משרד הפרסום LESS IS MORE  מבית BDO מקדם קמפיין חדש "יש אנשים שבשבילם המגפה נגמרה" עבור בדיקות קורונה ובדיקות סרולוגיות בבית ובמקומות העבודה, וזאת ללא צורך בהפנית רופא. הבדיקות מאפשרות לזהות הידבקות בקורונה או הימצאות נוגדנים בדם המקנה פטור מבידוד, חזרה לשגרת עבודה והגברת השקט הנפשי לנבדק ולסובבים אותו.

 

שירות LAB2DOOR לביצוע בדיקות קורונה (PCR) במשרדי חברות ובבתים פרטיים, משיק כעת עריכת בדיקות סרולוגיות שיערכו אף הן במועד ובמיקום שיבחר הלקוח: משרדי חברה, בית המשפחה או כל מיקום אחר ברחבי הארץ. הבדיקות מתבצעות בנוחות, ללא עמידה בתורים וללא צורך בהפניית רופא. השירות הינו פרי שיתוף פעולה של פנג'יה עם איחוד הצלה ומעבדות איילקס, מהמובילות בארץ בתחום האבחון הרפואי.

 

 קבוצת  Pangea  הינה ספקית עולמית מובילה של פתרונות דיגיטליים לאומיים וביניהם זהות דיגיטלית, אבטחה ותשלום אלקטרוני המשרתת מיליוני אנשים וממשלות רבות ברחבי העולם. פנג'יה מתמחה בהטמעה של טרנספורמציה דיגיטאליות של שירותים ממשלתיים ופעילות עסקית ארגונית.

 

 "איחוד הצלה"  הינו אירגון המושתת על מתנדבים הנותנים מענה רפואי ראשוני ומקצועי בפריסה ארצית אשר מטרתו להציל חיים. לאיחוד הצלה ניסיון רב במאבק נגד נגיף הקורונה מתחילת המגפה, ואחראי על ביצוע חלק משמעותי מהדגימות שמתבצעות מידי יום בישראל. האירגון מוכר ע"י משרד הבריאות כגורם מסייע רשמי בשעת חירום. 

 


כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד