11 סניפים חדשים למותגי האופנה נאוטיקה, טימברלנד ואמפוריום
זכיינית מותגי האופנה ומפעילת הרשתות נאוטיקה, טימברלנד ואמפוריום עתידה לפתוח עד סוף השנה 11 סניפים חדשים למותגי
האופנה נאוטיקה, טימברלנד ואמפוריום.
הסניפים החדשים שייפתחו ישתרעו על שטח של 100-150 מ״ר בהשקעה של
כ-10 מיליון ש״ח.
החברה חידשה עם המותג נאוטיקה את ההסכם ל 20 שנה נוספות והרחיבה את הזיכיון במותג גם :
לנעליים , בגדי נשים וילדים ,הלבשה תחתונה, תיקים ארנקים וחגורות שיכנסו כבר בעונה
הנוכחית לחנויות ובנוסף חתמה על הבאת מותג בגדי הספורט והלייף סטייל Greg Norman אשר ישווק לראשונה
בישראל בחברה SBN.
דן איתמר, מנכ״ל חברת SBN: "אנו גאים
ושמחים להרחיב את פעילות מותגי הבית של חברת SBN - נאוטיקה, טימברלנד ואמפוריום
וכמובן להשיק לראשונה אצלנו את מותג בגדי הספורט והלייף סטייל החדש, Greg Norman. SBN
היא חברה יציבה בעלת מותגי פרמיום . לחברה פעילות סיטונאית, קמעונאית וכמובן פעילות מכר באון
ליין. בשנים האחרונות הוכחנו כיצד אנו מממשים את הפוטנציאל הרחב שטמון בחברה, באמצעות פתיחת סניפים חדשים ,חידוש ההסכם עם המותג נאוטיקה ל 20 שנים הבאות והוספת הזיכיון לקטגוריות נוספות במותג
נאוטיקה כמו : נעליים ,בגדי נשים , בגדי
ילדים , הלבשה תחתונה ,תיקים ,ארנקים וחגורות שייכנסו לחנויות כבר בעונה הנוכחית,
כל זאת לצד הבאת מותגים חדשים, שמהווים
בשורה של ממש לצרכן הישראלי. אנו נמשיך להוביל את
ענף האופנה המקומית ומשימתנו העיקרית לשנה הקרובה היא להמשיך לפעול למען התרחבות
החברה.
חברת SBN הינה חברת בת של קבוצת בריל
אשר נסחרת בבורסה ונחשבת כיום לאחת הגדולות בישראל בתחום ההנעלה והאופנה. עד סוף
השנה הקרובה צפויה החברה להשיק מהלך התרחבות מאסיבי בדבר 11 פתיחת
סניפים חדשים למותגי האופנה, נאוטיקה, טימברלנד ואמפוריום אשר יושקו ברחבי
הקניונים: גרנד קניון חיפה, עזריאלי ת״א, עזריאלי מלחה ירושלים ,עיר החוף חדרה, דן
טאון פתח תקווה, צומת בילו עיר ימים נתניה, דיזנגוף סנטר, נהריה ארנה ועוד.
הסניפים החדשים שייפתחו ישתרעו על שטח של 100-150 מ״ר, בהשקעה
של כ-10 מיליון ש״ח . בנוסף, חתמה החברה על צירוף
שחקן חיזוק משמעותי אל מגוון מותגיה ומביאה לישראל את מותג בגדי הספורט
והלייף סטייל של Greg Norman
כיום חברת SBNמפעילה 53 סניפים עם מחזור מכירות
הנאמד ב כ 200
מיליון ש״ח מהלכי ההתרחבות יתרום כבר
בשנת 2023 לגידול משמעותי למכירות השנתיות
של החברה וישים את החברה כמובילה בתחומה בשוק.
כתבות נוספות
-
5/07/2022יעל ארד, יו"ר הועד האולימפי בישראל אמרה: "אני רואה בחיבור עם קבוצת שופרסל ממשחקי טוקיו לפריז עוגן חשוב מאוד ליכולת שלנו לתרגם את החלום האולימפי להצלחות בזירה הבינלאומית. קרא עוד
-
4/07/2022הסרטון החדש מספר על שני בני זוג המחליטים לפלפל ערב אחד את הזוגיות שלהם ו"מתפרצים" אל אולם התצוגה המרשים של "ניסו רהיטים", קרא עוד
-
23/06/2022הקמפיין תחת הסלוגן "מראות את זה כמו שזה". קרא עוד
-
19/06/2022הזמר הקליט לטובת הקמפיין גם שיר חדש, בהלחנת המעבד והמפיק המוזיקלי הבכיר שמוליק נויפלד קרא עוד
-
16/06/2022לנובו הקימה קהילה באמצעות פעילות שלוקחת השראה מעולמות ה-NFT ואלמנטים תחרותיים ומשחקיים מעולם הגיימינג קרא עוד
-
16/06/2022רשת סקארה מתכננת במהלך החודש הקרוב לעלות בקמפיין רחב וייחודי סביב הקליפ "מי זאת" קרא עוד
-
14/06/2022בהשקת פיתוח ועיצוב קולקציית FARMES הושקו כ- 250,000 ₪. קרא עוד
-
9/06/2022לדברי רונית רפאל: סטודיו C החדש יעניק ללקוחות חוויה חדשה ועדכנית. קרא עוד
-
9/06/2022מנכ״ל togetherr, אמיר גיא: "נראה שהאנרגיה והתשוקה שתמיד אפיינו את הקריאטיב בענף הלכו ודעכו בעשור האחרון". קרא עוד