תקציב הפרסום של חברת הביטוח 9,000,000 עובר ל לגליקמן נטלר סמסונוב. רענן סעד, משנה למנכ"ל חברת אי.די.אי וסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי מסר כי הההחלטה על העברת התקציב נעשתה לאחר 8 שנים פוריות בהן עבדה החברה עם אדלר חומסקי , במהלכן נהננו משיתוף פעולה והשגים מצויינים. סעד מבקש בדבריו להודות לאדלר חומסקי על תקופת עבודתם המשותפת.
הבחירה בגליקמן נטלר סמסונוב באה לאחר מכרז קצר בו לקחו חלק 4 משרדים ובהם מקאן אריקסון, באומן בר ריבנאי, גליקמן נטלר מייזלר ואדלר חומסקי. תקציב הפרסום של 9,000,000 עומד על 4 מיליון דולר. חברת המדיה הרוכשת את המדיה עבור גליקמן נטלר סמסונוב היא יונברסל והיא שתטפל בתקציב המדיה.
חברת ישיר אי.די. אי מחזיקה בשתי חברות: ביטוח ישיר ו- 9,000,000. תקציב הפרסום של ביטוח ישיר מטופל בשלמור אבנון עמיחי Y&R