חברון זלצמן שביט זכה בתקציב הדיגיטל והשפה התקשורתית של המכללה האקדמית ספיר

משרד הפרסום חברון זלצמן שביט התחדש בתקציב נוסף בתחום האקדמיה בימים אלה קיבל המשרד, את ניהול תקציב קמפיין הדיגיטל של המכללה האקדמית ספיר לקראת היום הפתוח ב- 10/3, אחרי שבחודש האחרון זכה המשרד בתקציב הפרסום של הקריה האקדמית קריית אונו.


תקציב הפרסום בתחום ה- newmedia של המכללה האקדמית ספיר נאמד בכ- 3 מיליון ש"ח בשנה והוא מכסה פעילות ענפה בתחום ה- SEO, PPC, קישורים מממונים, אפלייאט, רשתות חברתיות, מנועי חיפוש ופלטפורמות אינפורמציה בתחום הלימודים. התקציב מופעל ישירות על ידי יחידת התקשורת והשיווק במכללה מול מגוון ספקים. כאמור, נתח גדול מושקע בקמפיינים ויזואליים בתחום הדיגיטאלי והשנה הגדירה המכללה את המדיה הויזואלית האינטרנטית כמובילה בתחום המיתוג. בקמפיין היום הפתוח זכו חברון זלצמן שהתחרו מול חמש הצעות קריאטיביות נוספות.


סיימון תמיר, מנהל יחידת התקשורת והשיווק בספיר מוסר כי הקמפיין החדש של ספיר משקף את תפישות המכללה לגבי ההשכלה הגבוהה כקטליזטור לשינויים חברתיים ולתרומתה החשובה לעתיד המדינה והחברה. "הקמפיין מתמקד בערכים ולא בתועלת אישית".

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)