פוגל אוגילבי יטפל בתקציב הפרסום של מחלבות שומרון

מחלבת שומרון בחרה במשרד הפרסום פוגל אוגילבי כמשרד שיוביל את תהליך הפרסום והשיווק של המחלבה בשלוש השנים הקרובות.



מחלבת שומרון נכנסת למהלך שיווקי רחב היקף הכולל הרחבת סל המוצרים, כניסה לשווקים חדשים ופיתוח מוצרים חדשים.



מחלבת שומרון בבעלות משפחות בכר, חגואל ואקהאוז קיימת מאז 1953 וממוקמת בבנימינה. במחלבה מייצרים גבינות מיוחדות מחלב עיזים, כבשים ובקר. את מוצרי המחלבה ניתן למצוא ברשת שופרסל, בסופרים הפרטיים הגדולים וברשת "טיב טעם".



במסגרת הרחבת הפעילות, כניסה לתחומים חדשים והרחבת כושר הייצור הוחלט להתחבר למשרד פרסום. פוגל אוגילבי נבחרו לאחר מספר חודשי עבודה מקדימה שעשו במחלבה.



לפוגל אוגילבי נסיון רב בבניית מותגים, ובפרט בתחום הגבינות המיוחדות. כמשרד שבנה במהלך עשר השנים האחרונות את מחלבות גד, כמותג חזק בקטגוריה. גם האפלישן עם אוגילבי (אוגילבי בעולם מטפלים בקראפט )הביאו את בעלי המחלבה לבחור במשרד.



דורון סימונוב, סמנכ"ל השיווק והמכירות, מחלבות שומרון: "אני שמח על הבחירה בפוגל אוגילבי כמשרד הפרסום שלנו ומאחל לכולנו הצלחה גדולה. אני בטוח שההבנה, הניסיון וההתמחות של המשרד בעשור האחרון בתחום הגבינות המיוחדות ייצרו עבורנו יתרון יחסי ויקצרו את הדרך להצלחה".

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)